ون بایک BAW M7

ون بایک BAW M7 به ایران وارد می‌شود

شرکت نه چندان مطرح هوراند خودرو دیزل قصد دارد تا به‌زودی واردات دو تیپ از ون بایک BAW M7 را به کشورمان آغاز نماید.

شرکت هوراند خودرو دیزل که با مونتاژ خودروهای مسافربری شامل اتوبوس و مینی‌بوس‌های برند Hosaco شناخته می‌شود، قصد دارد تا اولین سری ون چینی و وارداتی BAW M7 ساخت گروه خودروسازی بایک (BAIC) را به بازار کشورمان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی این محصول جدید می‌پردازیم.

معرفی ون بایک BAW M7 وارداتی هوراند خودرو دیزل

نمای جلو ون بایک BAW M7

طبق شایعات نسخه ۷ و ۹ نفره این خودرو به کشورمان عرضه خواهد شد. ون بایک BAW ام 7 از جلو پنجره‌ای بزرگ بهره برده که نوارهای کرومی عمودی درون آن به چشم می‌خورد. همچنین یک اسپویلر کوچک در راستای سقف ون بی ای وی تعبیه شده است. اما نکته‌ای که بیش از هر چیزی در ظاهر این ون خودنمایی می‌کند، استفاده از رینگ‌های چند پره توربینی است.

طول، عرض و ارتفاع ون بایک BAW M7 به ترتیب ۴۸۸۰، ۱۸۷۰ و ۱۹۵۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۸۸۰ میلی‌متر است. با این حال مدل ۹ نفره‌ این ون با طول ۵۲۳۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۲۰۰ میلی‌متر ابعادی در حد یک شاسی بلند فول سایز دارد.

مشخصات فنی BAIC BAW M7

نمای عقب ون بایک BAW M7

ون BAW M7 با دو مدل دارای پیشرانه بنزینی و یک مدل تمام برقی در بازار چین عرضه می‌شود. پیشرانه بنزینی اول، یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید 124 اسب بخار، قدرت و 161 نیوتن متر، گشتاور را دارد. پیشرانه دوم، یک موتور 2 لیتری است که توانایی تولید 144 اسب بخار، قدرت و 200 نیوتن متر، گشتاور را دارد. مجموع توان در این دو مدل توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

مدل تمام برقی این ون نیز به باتری‌های لیتیوم آهن و فسفات مجهز بوده و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. پک باتری مدل برقی ون بایک BAW M7 در عرض ۴۵ دقیقه از درصد شارژر ۳۰ به ۸۰ درصد می‌رسد و تنها با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا ۶۰۰ کیلومتر پیمایش مسیر داشته باشد. با توجه به اطلاعات بدست آمده، یکی از 2 نمونه‌های وارداتی، از نوع دوگانه سوز CNG بوده و نمونه برقی وارد نخواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی بایک BAW ام 7

از مجموع امکانات این خودرو می‌توان به کلاستر ۱۰.۲۵ اینچی راننده، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی سیستم مالتی مدیا، دستیار صوتی، تودوزی چرمی صندلی‌ها، سیستم صوتی با شش بلندگو، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، رینگ‌های آلومینیومی، ۲ کیسه هوای ایمنی، دی لایت سامانه کنترل پایداری (ESP)، ترمزهای ABS و EBD، سنسور پایش فشار باد تایرها و… اشاره کرد.

قیمت پایه این ون چینی حدود 13 هزار و 700 دلار است. با توجه به قیمت اقتصادی BAW M7، پیش‌بینی می‌شود این خودرو با قیمت رقابتی در دسترس مشتریان ایرانی قرار گیرد.

در انتها دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی لیپ موتور C11 که توسط تیم خودرو گجت نیوز تدارک دیده شده را نیز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
مینی ون جدید هیوندای با شانس واردات به ایران راهی خیابان شد فروش فولکس واگن T-Roc، کراس اوور جدید آلمانی در ایران آغاز خواهد شد پیکاپ کره ای موسو خان به ایران می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*