شکایت همسر پاول دورف

همسر پاول دورف هم از او شکایت کرد: پسرم را به مرگ تهدید کرد

اخیرا ماجرای شکایت همسر پاول دورف از او خبرساز شده اما آیا گرفتاری جدیدی برای مالک تلگرام ایجاد شده است؟ جزئیات را در ادامه بخوانید.

بازداشت پاول دورف در فرودگاه فرانسه حواشی زیادی برای موسس تلگرام به وجود آورد و به نظر می‌رسد این حواشی تمامی ندارد چرا که به تازگی همسر این میلیاردر بازار ارزهای دیجیتال، از او به خاطر بی‌مسئولیتی نسبت به فرزندانش شکایت کرده است. بیایید نگاهی به ادعاهای همسر دورف بیندازیم و صحت آن‌ها را بررسی کنیم.

ماجرای شکایت همسر پاول دورف از او چیست؟

پاول دورف پس از سفر به قزاقستان به همراه یولیا واویلوا که این روزها در پاریس ناپدید شده، به فرانسه وارد شد اما خبر نداشت که دادستانی این کشور پرونده قطوری برایش درست کرده و به همین خاطر به محض ورود، دستگیر شد. از ماجرای ناپدید شدن دوست دختر دورف و حواشی به وجود آمده پیرامون آن که بگذریم، این روزها اخبار عجیب و غریبی درباره مدیر تلگرام و صاحب ارز TON شنیده می‌شود.

به تازگی شریک زندگی سابق دورف ادعا کرده رفتار او با فرزندانش، مصداق بارز اقدامات خشونت‌آمیز بوده و حتی یکی از کودکان خود را به مرگ تهدید کرده است. سال گذشته و در جریان پرونده‌ای که بولگار، همسر سابق دورف علیه او در دادگاه سوئیس طرح کرده، ادعایی راجع به او مطرح شده که حالا دادستانی فرانسه خواهان رسیدگی بیشتر آن‌هاست.

شکایت همسر پاول دورف

گفته شده بولگار به همراه سه فرزند خود هم اکنون در سوئیس زندگی می‌کند و با دردسرهای تازه‌ای که برای خالق پیام‌رسان محبوب تلگرام به وجود آمده، قصد دارد از آب گل آلود ماهی بگیرد. براساس شکایت مطرح شده در دادگاه ژنو، پاول دوروف طی سال‌های 2021 تا 2022 پنج مرتبه به کوچکترین پسر خود آسیب رسانده و در یک مورد او را تهدید به مرگ کرده است.

در شکایت از دورف به رفتار خشونت‌بار پدر نسبت به کودک خود و آثار آن نسبت به فرزند اشاره شده و بولگار تأکید کرده در حال حاضر پسرشان دچار اضطراب شدید شده و نه تنها کابوس‌های شبانه می‌بیند بلکه شب ادراری دارد. سال 2018، زمانی که دورف و بولگار از یکدیگر طلاق گرفتند، خالق تلگرام به صورت کتبی متعهد شد که ماهیانه 150 هزار یورو برای مخارج زندگی به او و فرزندانش بپردازد.

از دیگر مواردی که بولگار در شکایت خود به آن‌ها اشاره کرده می‌توان به این نکته مهم اشاره کرد که از سال 2022 تا به امروز، دورف ملاقاتی با فرزندان خود نداشته و دیگر اقدامات مراقبتی از آن‌ها را کنار گذاشته است. همسر سابق دورف مدعی است که در حال حاضر حساب‌هایی که قرار بوده ماهانه 150 هزار یورو به آن‌ها واریز شود، مسدود است.

شکایت همسر پاول دورف

خالق بلاک چین تون و مالک رمزارز این شبکه در سال 2012 با بولگار آشنا شد و از 2013 در سن پترزبورگ زندگی کردند و هر سه فرزند در روسیه به دنیا آمدند. همچنین از سال 2020 به زندگی در سوئیس روی آوردند و در این زمان دورف به همراه مادر و برادرش به دیدار بولگار می‌رفته‌اند.

او همچنین ادعا کرده اطلاعات مربوط به خانواده‌اش را به منظور محافظت از فرزندانش منتشر نمی‌کرده ولی بعدا نظرش تغییر کرده زیرا فرزندانش می‌پرسیدند که چرا از آن‌ها برخلاف دو فرزند بزرگتر، اطلاعاتی در اینترنت نیست. سرانجام شکایت بولگار از پاول دورف چه می‌شود؟

در گجت نیوز بخوانید:
روزهای سخت برای تلگرام؛ برادر پاول دورف هم تحت تعقیب قرار گرفت موسس تلگرام بالاخره با قید وثیقه آزاد شد؛ چه در انتظار پاول دورف است؟ امارات با بازداشت پاول دورف، قرارداد خرید ۸۰ فروند جنگنده از فرانسه را لغو کرد همکاری پاول دورف با مراکز امنیت سایبری جمهوری آذربایجان فاش شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*