لپ تاپ های سامسونگ

آیا لپ تاپ های سامسونگ هم مثل گوشی های این کمپانی باکیفیت و ارزشمند هستند؟

آیا سامسونگ توانسته در بازار لپ تاپ ها نیز همانند گوشی های موبایل و تلویزیون های هوشمند درخشان باشد و محصولاتی باارزش روانه بازار کند؟

خرید یک لپ تاپ جدید، کاری به‌مراتب سخت‌تر از یک دوربین دیجیتال یا گوشی هوشمند بوده و نیازمند توجه به نکات فراوانی است.‌ فاکتورهای مختلفی مثل اندازه، شارژدهی باتری، توانمندی فنی، ظرفیت حافظه داخلی و موارد دیگر در انتخاب یک لپ تاپ مناسب دخیل هستند و کاربران بسته به سلیقه، بودجه و انتظارشان از یک لپ تاپ، اقدام به انتخاب مناسب‌ترین گزینه می‌کنند. سامسونگ به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین نام‌های دنیا در حوزه گوشی‌های موبایل و تلویزیون‌ها مدت نسبتا زیادی است که در بازار لپتاپ نیز فعال است. اما آیا لپ تاپ های سامسونگ نیز مثل گوشی‌هایش باکیفیت بوده و ارزش خرید دارند؟

آیا لپ تاپ های سامسونگ ارزش خرید دارند؟

در سال‌های گذشته بسیاری کاربران از قابلیت‌ها و توانمندی‌های منحصربه‌فرد لپ تاپ های سامسونگ تعریف کرده‌اند. برای مثال، گلکسی بوک 360 پرو این کمپانی به‌خاطر طراحی جذاب و خلاقانه یا گلکسی بوک پرو به‌خاطر صفحه نمایش بسیار باکیفیتی که دارد مورد تعریف و تمجیدهای فراوانی قرار گرفته است. از سوی دیگر گلکسی بوک فلکس نیز به‌خاطر دوام بالا، صفحه نمایش پر زرق و برق و اسپیکرهای فوق‌العاده باکیفیتی که دارد یکی از مطرح‌ترین دستگاه‌های اخیر سامسونگ بوده است.

لپتاپ Samsung

در عین حال، برخی مشکلات لپ‌تاپ‌های ویندوزی سامسونگ در سال‌های اخیر باعث شده که این دستگاه‌ها نتوانند هم‌پای رقبای مطرحی مثل دل یا اچ پی در این بازار فعال باشند.

برای مثال یکی از بزرگترین مشکلات لپ تاپ‌های این کمپانی، مشکلات موجود در اتصال آن‌ها به اکوسیستم نرم افزاری سامسونگ است که باعث می‌شود بزرگترین برگ برنده گجت‌های این کمپانی عملا در لپ تاپ‌ها غیر قابل استفاده باشد. این مشکل گریبان‌گیر اکثر مدل‌های لپ تاپ های سامسونگ شده؛ به‌طوری که حتی کاربران دستگاه پریمیوم گلکسی بوک 4 اولترا نیز از عدم اتصال مناسب گوشی گلکسی به لپ تاپ ابراز نارضایتی کرده‌اند.

به‌جز این مورد، در سال‌های گذشته لپ تاپ های سامسونگ کم و بیش با مشکلات سخت افزاری گوناگون نیز روبه‌رو بوده‌اند. برای مثال، شکننده بودن بیش از حد صفحه نمایش، چینش نامناسب کلیدهای کیبورد و حتی شارژدهی و عمر نه‌چندان مناسب باتری از جمله ایراداتی بوده که در سال‌های اخیر به لپتاپ های ویندوزی سامسونگ وارد شده است. در این میان، ایرادات فنی مثل گیر کردن در چرخه بوت (بوت لوپ) یا سایر ایرادهای مرتبط با عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری نیز در شمار مشکلاتی اسست که لپتاپ‌های این کمپانی خوشنام با آن‌ها دست‌به‌گریبان بوده‌اند.

سامسونگ لپ تاپ

به‌طور خلاصه به‌نظر می‌رسد لپتاپ های سامسونگ هنوز به آن پختگی لازم برای رقابت با بزرگانی چون ایسوس، ایسر، دل، اچ پی و سایرین نرسیده‌اند و به همین دلیل سرمایه‌گذاری روی آن‌ها تا حدی ریسکی به‌نظر می‌رسد. با این وجود در صورت برطرف شدن این موانع، اکوسیستم نرم افزاری فوق‌العاده غنی این کمپانی در کنار زنجیره تامین قطعات بسیار قدرتمند این کمپانی می‌توانند محرکی فوق‌العاده برای خرید یک لپ تاپ ویندوزی با برند Samsung باشند.

در گجت نیوز بخوانید:
چرا گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ جذاب ترین لپ تاپ هوش مصنوعی حال حاضر دنیاست؟ لپ تاپ های سری گلکسی بوک ۴ سامسونگ با تلفیقی از هوش مصنوعی و قدرت معرفی شدند بهترین لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی سال ۲۰۲۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*