معرفی گلکسی اس 24 اف ای - Galaxy S24 FE به زودی

گلکسی اس 24 اف ای به‌زودی رسماً معرفی می‌شود

به‌دنبال ثبت گوشی گلکسی اس 24 اف ای توسط FCC، انتظار می‌رود سامسونگ تا چند هفته دیگر Galaxy S24 FE را به‌صورت رسمی معرفی کند.

پس از معرفی سری S24 در اوایل سال جاری میلادی، عده بسیاری انتظار عرضه نسخه اقتصادی‌تر آن با عنوان FE را می‌کشند. حالا هم که سامسونگ گوشی های موبایل تاشو پرچمدار گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ را روانه بازار کرده، بالاخره نوبت به گلکسی اس 24 اف ای رسیده است. در پی ثبت گلکسی اس 24 اف ای توسط کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (به اختصار FCC)، انتظار می‌رود این گوشی به‌زودی به‌صورت رسمی معرفی شود.

گلکسی اس 24 اف ای، نزدیک‌تر از همیشه

پیش‌تر شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر این‌که در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر (اوایل تا اواخر مهر) از نسخه اقتصادی سری اس 24 رونمایی می‌شود. با ثبت نسخه آمریکایی گلکسی اس 24 اف ای توسط FFC هم باید منتظر معرفی آن حداکثر تا چند هفته دیگر بود.

معرفی گلکسی اس 24 اف ای - Galaxy S24 FE به زودی

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تایید کرده است که این گوشی جدید سامسونگ از وای‌فای دوبانده 6E، شبکه 5G، بلوتوث، ان‌اف‌سی و شارژ بی‌سیم معکوس 9 واتی پشتیبانی می‌کند. ارتفاع و عرض آن هم به‌ترتیب 162 و 77.3 میلی‌متر عنوان شده است، هرچند ضخامت آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گفتنی است که بنا به گزارش‌های چند وقت اخیر، گلکسی S24 FE نمایشگر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1900 نیت دارد. این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست اگزینوس 2400 می‌گیرد و مبتنی بر اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 کار می‌کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سلفی 10 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

معرفی گلکسی اس 24 اف ای - Galaxy S24 FE به زودی

در همین حال، سامسونگ رفته‌رفته برای پرده‌برداری از گلکسی S25 آماده می‌شود و حتی زمزمه‌هایی درباره زمان عرضه سامسونگ S25 به گوش می‌رسد. البته هنوز برای صحبت درباره این گوشی زود است؛ چراکه دنبال‌کنندگان اخبار تکنولوژی در این مقطع مشتاقانه منتظر مراسم معرفی آیفون 16 در ۹ سپتامبر مصادف با ۱۹ شهریور هستند.

از دست ندهید:
پس از اس ۲۵ اولترا، سامسونگ نام نسخه باریک تر گلکسی زد فولد ۶ را هم تغییر خواهد داد گلکسی S25 اولترا از آیفون 17 اسلیم هم باریک تر و سبک تر خواهد بود نگرانی سامسونگ؛ فروش گلکسی زد فولد ۶ به مراتب پایین‌تر از گلکسی زد فولد ۵ بوده است بررسی ویدیویی گلکسی A05s ؛ گوشی ارزان سامسونگ چقدر ارزش خرید دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*