تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

نگاهی به امکانات رفاهی، ایمنی و موتور قدرتمند تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با برخورداری از امکانات رفاهی، ایمنی و موتور قدرتمند خود می‌تواند فراتر از یک خودرو بنزینی ظاهر شود.

دومین خودرو جذاب فونیکس NEV طی هفته گذشته روانه بازار شد و مشتریان برای اولین بار توانستند تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را ثبت سفارش نمایند و طی ماه‌های آینده شاهد تحویل این خودرو و حضور آن در خیابان‌ها خواهیم بود.

قیمت ایده‌آل در کنار امکانات پرتعداد، موتور قدرتمند، مصرف سوخت بهینه و مزایای زیست محیطی این خودرو، به سرعت تیگو 7 پرو PHEV را به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های بازار و مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است. نگاهی به لیست ویژگی‌های این خودرو و مقایسه آن با محصولات بنزینی بازار، نشان از یک گزینه جذاب برای دوست‌داران خودروهای پاک دارد.

آشنایی با مشخصات تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید 

اگر نگاهی به بازار ایران بیاندازیم، شاهد قرار گرفتن تیگو 7 پریمیوم در صدر جدول پرفروش ترین کراس اوور ایران هستیم که ویژگی‌های این خودرو با امکانات، قدرت، سرعت و مصرف بهینه به تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید منتقل شده است و به همین دلیل این خودرو را به گزینه‌ای ویژه تبدیل می‌کند.

پیشرانه و قدرت

وجود موتور 1.5 لیتر توربوشارژ و دو موتور الکتریکی 55 و 70 کیلووات منجر به تولید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور می‌شود که تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را تبدیل به یکی از سریع‌ترین کراس اوور‌های بازار با شتاب 0 تا 100 کیلومتر 7.5 ثانیه می‌نماید.

سیستم انتقال قدرت

در تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید از گریبکس اختصاصی DHT استفاده شده که مختص خودروهای هیبرید و پلاگین هیبرید فونیکس NEV است و به‌صورت خودکار مودهای مختلف رانندگی با درگیر کردن موتورهای بنزینی، برقی و ترکیبی اجرا می‌نماید.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

پیمایش 1000 کیلومتری

وجود باتری 19.26 کیلووات‌ساعتی در کف کابین خودرو که با استفاده از توان موتور بنزینی و ایستگاه شارژ خانگی و شهری به‌راحتی شارژ می‌شود و مخزن سوخت 60 لیتری، هنگامی که از ماکزیمم ظرفیت هر دو مورد استفاده نمایید، منجر به حداکثر پیمایش 1000 کیلومتری می‌شود که عددی منحصر در بازار خودمان کشورمان است.

سیستم‌های ایمنی

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به‌علت برخورداری از بدنه قدرتمند با فولاد با استحکام بالا و 6 کیسه هوا، 13 رادار رانندگی خودکار و سیستم‌های ضدر سرقت موتور و بدنه که با وجود چند سیستم ایمنی رانندگی مانند سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل ضد قفل و… تجربه رانندگی توام با آرامش خاطر را برای شما فراهم می‌سازد.

سیستم رانندگی نیمه خودران

وجود 13 سیستم پیشرفته همیار راننده خودکار در تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید برابر با تعداد رادارهای لوکس‌ترین کراس اوورهای مونتاژی ایران یعنی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید است که برخی از رادارهای این خودرو عبارتند از سیستم هشدار تغییر خطوط، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، رادار هشدار برخورد از جلو و… که ضمن افزایش ایمنی، رانندگی با آرامش خاطر را به ارمغان می‌آورد.

دوربین 360 درجه و صفحه نمایشگر 24.6 اینچ

این خودرو مجهز به دوربین 360 درجه با کیفیت 1280 در 800 (HD) است که برای پارک کردن و یا عبور از فضاهای تنگ، کنترل بیشتری بر عبور از کنار موانع به شما می‌دهد که از طریق صفحه نمایشگر یک پارچه 24.6 اینچی دسترسی بسیار زیادی به کنترل امکانات خودرو خواهید داشت.

اپل کار پلی و اندروید اتو

برای استفاده از تلفن همراه یا شارژ موبایل در تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید می‌توانید از امکان اتصال با اپل کار پلی، اندروید اتو یا بلوتوث استفاده نمایید. همچنین خودرو دارای دو پورت شارژ در ردیف جلو و یک پورت در ردیف عقب است. علاوه بر این امکان استفاده از شارژر وایرلس 50 وات نیز در این خودرو فراهم شده است.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

امکانات رفاهی

برای افزایش چرخش خون و تسلط بیشتر بر رانندگی، گرمکن فرمان در این خودرو دیده شده اس. همچنین فرمان دی کات با خاصیت چرمی چند منظوره و امکان تنظیم ارتفاع در چهار جهت وجود دارد.

در بخش صندلی‌ها نیز راننده می‌تواند صندلی خود را در 10 جهت شامل 4 جهت تنظیم گودی کمر به‌صورت برقی تنظیم نماید که به گرم‌کن و سردکن و حافظه مجهز است.

البته امکان استفاده از گرم‌کن و سردکن برای برای سرنشین ردیف جلو و گرم‌کن برای ردیف دوم خودرو نیز دیده شده است که آرامش بیشتری را در روزهای سرد سال به دنبال دارد.

وجود کول باکس و کنسول آرم رست (Arm rest) به‌همراه نگه‌دارنده لیوان نیز در هنگام سفرهای خانوادگی راحتی بسیار بیشتری را فراهم می‌کند.

سیستم تهویه مطبوع

برای روزهای گرم سال به‌خصوص در کشور گرمسیری مانند ایران، وجود سیستم تهیه مطبوع دوگانه مجهز به فیلتر تصفیه هوا نیز از مزیت‌های ویژه‌ای که راحتی را در کلاسی متمایز به سرنشینان خودرو منتقل می‌کند.

امکانات دیگری مانند سیستم سیستم ورود به خودرو بدون نیاز به کلید و استارت دکمه‌ای، باز شدن درب صندوق با حسگر ریموت، سقف پانوراما به‌همراه سایه‌بان، قطب نمای دیجیتال، شیشه‌های عایق صدا و چراغ‌های LED بخش دیگری از امکانات این خودرو است که با قیمت معقول تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید، منجر به تبدیل شدن این کراس اوور به گزینه محبوب مصرف کننده‌ها خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*