نسخه ویژه امنیتی سامسونگ گلکسی آ 55 - Samsung Galaxy A55

این نسخه ویژه گلکسی A55 یک گوشی امنیتی برای اشخاص مهم است

سامسونگ از نسخه ویژه گلکسی آی 55 با عنوان کوانتوم 5 رونمایی کرد. این نسخه از گوشی Galaxy A55 با یک چیپ خاص از داده‌های کاربر محافظت می‌کند.

سامسونگ از گلکسی کوانتوم 5 (Galaxy Quantum 5) به‌عنوان نسخه ویژه گلکسی A55 رونمایی کرد؛ نسخه‌ای که وجه تمایز آن در طراحی و جنس بدنه نیست، بلکه به‌خاطر برخورداری از یک چیپ رمزنگاری کوانتومی از لحاظ سطح امنیتی ویژه محسوب می‌شود. این غول فناوری کره‌ای گوشی مذکور را با همکاری شرکت‌های «اس‌کی تله‌کام» (SK Telecom) و «آی‌دی کوانتیک» (ID Quantique) توسعه داده است.

معرفی نسخه ویژه امنیتی سامسونگ گلکسی A55

نسخه ویژه امنیتی سامسونگ گلکسی آ 55 - Samsung Galaxy A55

این نسخه ویژه از گلکسی A55 از یک چیپ تولیدکننده کوانتومی شماره تصادفی (Quantum Random Number Generator) بهره می‌برد که با اتکا به فیزیک کوانتم اعداد تصادفی تولید می‌کند. این چیپ بر خلاف نمونه‌های مرسوم که امکان دارد تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار بگیرند، می‌تواند اعدادی به معنای واقعی تصادفی و غیرقابل پیش‌بینی تولید کند. از همین اعداد در فرایند رمزگذاری یا رمزگشایی داده‌های حساس مثل مشخصات بیومتریکی یا رمز عبور استفاده می‌شود.

نسخه ویژه امنیتی سامسونگ گلکسی آ 55 - Samsung Galaxy A55

این نسخه نمایشگر سوپر امولد 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد که بالای آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی پیدا می‌شود. در پنل‌های پشتی آن هم دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی جا گرفته‌اند. این گوشی از چیپست اگزینوس 1480 بهره می‌برد و مبتنی بر اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ کار می‌کند. نهایتاً تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 25 واتی قرار دارد.

نسخه ویژه امنیتی سامسونگ گلکسی آ 55 - Samsung Galaxy A55

گلکسی کوانتوم 5 در سه رنگِ آبی (Ice Blue)، بنفش (Awesome Lilac) و سرمه‌ای (Awesome Navy) با قیمتی معادل 465 دلار عرضه می‌شود. گفتنی است که این نسخه دست کم در مقطع کنونی در انحصار بازار کره جنوبی قرار دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی اس ۲۴ اف ای به‌زودی رسماً معرفی می‌شود پس از اس ۲۵ اولترا، سامسونگ نام نسخه باریک تر گلکسی زد فولد ۶ را هم تغییر خواهد داد گلکسی S25 اولترا از آیفون 17 اسلیم هم باریک تر و سبک تر خواهد بود نگرانی سامسونگ؛ فروش گلکسی زد فولد ۶ به مراتب پایین‌تر از گلکسی زد فولد ۵ بوده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*