بررسی تیگو 7 پلاس جدید

تیگو 7 پلاس جدید با گیربکس متفاوت معرفی شد

شرکت چری از نسخه جدید و مدل 2025 چری تیگو 7 پلاس رونمایی کرد که از نظر قوای فنی و چهره، داستان جالبی برای روایت دارد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت تیگو 7 پلاس 2025 همراه شما هستیم.

یار و یاور قدیمی مدیران خودرو یعنی شرکت چری با دست پر به نمایشگاه خودرو چنگدو 2024 آمده است و برای ایرانی‌ها هم چند سورپرایز جذاب را در نظر دارد. نسل جدید فونیکس Tiggo7 که با نام چری تیگو 7 پلاس مدل 2025 به میدان آمده، یکی از همین سورپرایزهاست که در ادامه به صورت مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

مشخصات فنی تیگو 7 پلاس 2025 و حضور گیربکس جدید

معرفی تیگو 7 پلاس جدید مدل 2025

زیر کاپوت این کراس اور چینی شاهد حضور همان پیشرانه مشهور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو شارژ هستیم که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته یا همان گیربکس اتوماتیک معروف 8AT هستیم. نسل های قبلی تیگو 7 که همگی در ایران هم حضور دارند، فاقد این گیربکس بودند و از گیربکس‌هایی مثل گیربکس CVT و DCT بهره می‌بردند. بد نیست اشاره کنیم که به عقیده بسیاری از کارشناسان، گیربکس های اتوماتیک AT با شرایط ایران سازگارتر هستند و امید داریم که تیگو 7 پلاس جدید با این جعبه دنده هم راهی ایران شود.

از مهم‌ترین آپشن های تیگو 7 پلاس مدل 2025 هم می‌توان به مواردی مثل دستیار رانندگی خودکار سطح 2 اشاره کرد که امکانات رفاهی و تجهیزاتی مانند کروز کنترل تطبیقی و دستیار حرکت در ترافیک، دستیار حرکت در شیب، رادار هشدار برخورد از جلو، دوربین 360 درجه، اتو هلد و ترمز پارک برقی و … را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همچنین کراس اور تیگو 7 Plus 2025 به امکانات و آپشن های جذابی مثل فرمان دی کات، تریم دو رنگ، کولر دوکاناله، سقف پانارومیک، صندلی‌های برقی و … اشاره کرد.

طراحی ظاهری و ابعاد

قیمت تیگو 7 پلاس جدید

اندازه و ابعاد تیگو 7 مدل 2025 هیچ فرقی با تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی ندارد اما از نظر چهره و طراحی ظاهری، می‌توان گفت که با یک کراس اور متفاوت طرف هستیم. تغییرات جلو پنجره آنچنان چشمگیر نیستند اما نمای عقبی، هنر چینی‌ها را به نمایش می‌دهد. از اصلی ترین تفاوت های تیگو 7 جدید با نسل‌های حاضر در ایران، همین چراغ خطرهای جدیدی هستند که از تکنولوژی ال ای دی بهره می‌برند و هرچند که طراحی به هم پیوسته دارند اما زبان جدیدی را به نمایش می‌گذارند.

طراحی داخلی و کابین

کابین چری تیگو 7 پلاس جدید

کابین و اتاق تیگو 7 فیس لیفت جدید به لطف تریم دو رنگ قرمز و مشکی، به شدت اسپرت و هیجان انگیز به نظر می‌رسد. داشبورد تیگو 7 مدل 2025 به کلی عوض شده است و اکنون میزبان دو نمایشگر مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی خمیده است. دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع، فرمت لیور دنده کریستالی و حتی طرح خود صندلی‌ها هم به شدت تغییر پیدا کرده تا با یک تیگو 7 جدید طرف شویم.

قیمت تیگو 7 پلاس جدید و شانس واردات به ایران

تیگو 7 پلاس مدل 2025

در حال حاضر هیچ رقمی برای قیمت تیگو 7 پلاس 2025 اعلام نشده است اما با توجه به یکسان بودن قوای محرکه با فونیکس تیگو 7 پرو، احتمال می‌دهیم که قیمت چری تیگو 7 Plus جدید هم در محدوده 17 هزار دلار باشد. با فرض اینکه واردات این کراس اور چینی به ایران صورت گیرد، احتمالا قیمت تیگو 7 پلاس مدل 2025 نزدیک به 1 میلیارد و 700 میلیون تومان خواهد بود. پیش بینی می‌شود که این خودرو در اواسط پاییز سال جاری راهی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*