برنامه دولت پزشکیان برای فضای مجازی و اینترنت

برنامه دولت پزشکیان برای فضای مجازی و بهبود وضعیت اینترنت + ویدیو

رئیس جمهور منتخب در دولت چهاردهم طی یک گفتگوی تلویزیونی راجع به بهبود اینترنت صحبت کرد. برنامه دولت پزشکیان برای فضای مجازی و اینترنت چیست؟

یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ایران، بهبود کیفیت اینترنت است که دولت پزشکیان وعده‌های بسیاری برای ارتقای آن و رفع فیلترینگ داده است. علیرغم این که پزشکیان در تلاش برای رفع فیلترینگ است، بهبودی حاصل نشده و شرایط مثل قبل دنبال می‌شود.

برنامه دولت پزشکیان برای فضای مجازی و اینترنت

رئیس جمهور منتخب مردم در دولت چهاردهم، در اولین گفتگوی تلوزیونی با مردم برنامه‌های خود را برای ارتقای کیفیت اینترنت توضیح داده است. به گفته ایشان، چندین نفر به عنوان کاندیدای وزارت ارتباطات مدنظر بودند و داده‌های مختلفی از آن‌ها در دست بود که نهایتا از میان همه، آقای ستار هاشمی انتخاب شد.

به اعتقاد دکتر پزشکیان، قرار بر این است که براساس داده‌ها، آنچه هم قانونمند و قابل مدیریت است در شورای عالی فضای مجازی و امنیت ملی به بحث گذاشته شود. رئیس جمهور دولت چهاردهم گفت:

براساس داده‌ها می‌توانیم بستر را برای راحتی کشور و مردم از نظر فرهنگی، تجاری و علمی تصویب و فراهم کنیم.

در گجت نیوز بخوانید:
معاون اول رئیس جمهور: فیلترینگ بی تاثیر است نماینده مجلس: از پزشکیان خواستیم تصمیم گیری درباره فیلترینگ را به عهده مردم بگذارند کاهش مجدد رتبه سرعت اینترنت ایران در گزارش جدید اسپیدتست پزشکیان به قالیباف: برنامه‌هایی برای رفع فیلترینگ دارم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*