جزئیات مزایده ایران خودرو

جزئیات مزایده ایران خودرو در شهریور 1403 اعلام شد

ایران خودرو قصد دارد برخی از خودروهای پلاک‌دار کارکرده و اوراقی خود را از طریق مزایده بفروشد. جزئیات مزایده ایران خودرو را در ادامه بخوانید

شرکت ایران خودرو هر از گاهی تصمیم می‌گیرد بعضی از محصولات پلاک‌دار کارکرده و اوراقی خود را از طریق مزایده به عموم مردم و به صورت اینترنتی تحویل دهد. متقاضیان می‌توانند در طرح مزایده جدید آبی پوشان جاده مخصوص که در شهریور 1403 برگزار می‌شود، شرکت کنند.

جزئیات مزایده ایران خودرو در شهریور 1403

براساس بخشنامه مزایده شماره 13-3 شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای سواری پلاک‌دار کارکرده و اوراقی خود را از طریق مزایده و به روش اینترنتی از ساعت 8:30 الی 15:00 روزهای پنجشنبه مورخ 15 شهریور 1403 لغایت روز یکشنبه مورخ 18 همان ماه به فروش برساند.

جزئیات مزایده ایران خودرو

در اطلاعیه این شرکت آمده، متقاضیان باید جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده افراد و سایت‌های سودجو، قیمت پیشنهادی خود را فقط از طریق سایت اینترنتی Auction.ikco.ir اعلام کنند. بنابر اعلام ایران خودرو، میزان سپرده‌ای که متقاضیان باید پرداخت کنند، 200 میلیون ریال است و امکان اخذ سپرده از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی صرفا از طریق کارت‌های شخصی عضو شبکه بانکی شتاب ممکن است.

همچنین باید در نظر داشت که درگاه بانکی هوشمند، فقط امکان انتقال وجوه از کارت‌های صاحب اصلی حساب بانکی را دارد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در این خصوص دارید می‌توانید به سایت اصلی ایران خودرو مراجعه کنید و باید توجه داشته باشید که اعلام قیمت پیشنهادی به منزله قبول شروط و تکالیف این شرکت است.

جزئیات مزایده ایران خودرو

هنوز مشخص نیست که پس از اعلام برندگان، چه مدت زمان برای واریز وجه از سوی شرکت کنندگان در نظر گرفته شده ولی به محض اعلام نتایج، باید کلیه مبلغ خودرو را تا مهلت تعیین شده تسویه کنید. همچنین مزایده فوق شامل محدودیت کد ملی نیست. نکته مهم این که متقاضیان باید قبل از هر گونه اقدام، اطلاعات شخصی خود را در وب سایت esale.ikco.ir تکمیل کنند و این فرآیند برای همه الزامی است.

آدرس محل برگزاری مزایده

از ساعت 8:30 الی 15:00 روزهای پنجشنبه مورخ 1403/06/15 لغایت روز یکشنبه مورخ 1403/06/18 می‌توانید با مراجعه به تهران، کیلومتر 14 اتوبان تهران – کرج به سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه شناسی، درب 2 شاهد برگزاری مزایده خودروهای پلاک‌دار کارکرده و اوراقی باشید.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
نگاهی به معایب و اشکالات طرح فروش جدید ایران خودرو پول های بلوکه شده ثبت نام ایران خودرو، بمب ساعتی بسیار خطرناک برای اقتصاد ایران تارا بخریم یا جک J4؛ در مقایسه کدام یک پیروز میدان است؟ زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو به تعویق افتاد شاهین پلاس یا دنا جوانان؛ برنده مقایسه سدان‌های جدید ایران خودرو سایپا کدام است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*