سرعت شارژ گلکسی اس ۲۴ اف ای - Galaxy S24 FE

سرعت شارژ گلکسی اس 24 اف ای شما را ناامید می­‌کند

بعد از افشای بخش عمده مشخصات فنی گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ، حالا مشخص شده است که گوشی Galaxy S24 FE سرعت شارژ آزاردهنده‌ای خواهد داشت.

سامسونگ در آینده نزدیک بالاخره نسخه اقتصادی جدیدترین پرچمدار سامسونگ را عرضه می‌کند تا پس از آن برای گلکسی S25 آماده شود؛ حتی زمان عرضه سامسونگ S25 هم به‌صورت تقریبی مشخص شده است. شنیده‌ها حکایت از این دارند که گلکسی S24 FE در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر (اوایل تا اواخر مهر) معرفی می‌شود و بخش قابل توجهی از مشخصات فنی آن هم طی چند ماه اخیر رفته‌رفته به بیرون درز پیدا کرد. با این حال، شایعه جدید درباره سرعت شارژ گلکسی اس 24 اف ای احتمالاً کسانی را که منتظر این گوشی هستند ناامید می­‌کند.

سرعت شارژ گلکسی اس 24 اف ای، کماکان بی‌تغییر

در پی ثبت گواهی TUV گلکسی اس 24 اف ای مشخص شد که سرعت شارژ این گوشی درست مثل نسخه اف ای پرچمدار سال قبل از 25 وات فراتر نمی‌رود. این در حالی است که عده بسیاری منتظر بودند سامسونگ بالاخره پشتیبانی از شارژ 45 واتی را برای این گوشی فراهم کند. با وجود این، سامسونگ این بار هم قصد ندارد نسخه اف ای پرچمدار خود را با قابلیت شارژ 45 واتی که حداکثر سرعت شارژ محصولات آن است به کاربران عرضه کند.

سرعت شارژ گلکسی اس ۲۴ اف ای - Galaxy S24 FE

گلکسی S24 FE مثل نسخه‌های استاندارد و پلاس از چیپست اگزینوس 2400 بهره می‌برد؛ با این تفاوت که سامسونگ نسخه داون‌کلاک شده آن را در این گوشی جدید به کار برده است. به نظر می‌رسد سامسونگ این تصمیم را به دلایلی مثل کاهش هزینه سیستم خنک‌کاری گرفته باشد. در این صورت، گوشی S24 FE باید در زمینه توان پردازشی و گرافیکی حتی از نسخه استاندارد هم در سطح پایین‌تری قرار بگیرد.

از لحاظ طراحی، دست کم در پنل پشتی تفاوت محسوسی بین گلکسی اس 24 اف ای و گلکسی اس 23 اف ای وجود ندارد. البته سامسونگ نسخه اف ای پرچمدار جدید سری اس را با رنگ‌هایی جدید عرضه خواهد کرد که پیش‌تر موجود نبودند.

سرعت شارژ گلکسی اس ۲۴ اف ای - Galaxy S24 FE

بر اساس گزارش‌های اخیر، این گوشی همچنین به نمایشگر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سلفی 10 مگاپیکسلی مجهز است. به این‌ها باید باتری 4565 میلی‌آمپر ساعتی را هم اضافه کرد که بنا به همین گواهی TUV، متاسفانه از شارژ 45 وات پشتیبانی نمی‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
در آستانه ورود آیفون ۱۶ به بازار، سامسونگ قیمت گلکسی اس ۲۴ را کاهش داد واکنش سامسونگ به مشکل پوسته شدن رنگ گوشی‌ های گلکسی خداحافظی با اگزینوس؛ سری گلکسی S25 سامسونگ به چیپست اسنپدراگون مجهز می‌شود سامسونگ از گوشی گلکسی کوانتوم ۵ با یک چیپست فوق امنیتی رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*