کپسول استارلاینر

صداهای عجیب و ترسناک کپسول استارلاینر، فضانوردان گرفتار در فضا را به شدت ترسانده است

فضانوردانی که با کپسول استارلاینر در فضا گیر افتاده‌اند، به‌تازگی خبر از شنیده شدن صدایی مهیب در آن می‌دهند که شدیدا ترسناک است!

بوئینگ استارلاینر نوعی از فضاپیماهای طراحی شده برای حمل خدمه به ایستگاه‌های فضایی بین المللی است. کپسول استارلاینر، توانایی حمل 7 خدمه را داشته که می‌تواند به مدت 7 ماه در ایستگاه‌ها پهلو بگیرد.

کپسول استارلاینر صداهای عجیب و غریب می‌دهد؟

کپسول استارلاینر

استارلاینر که توسط شرکت بوئینگ ساخته شد و ناسا آن را خرید، برای اولین بار در سال 2017 به فضا فرستاده شد. این کپسول می‌تواند به خدمه در انجام 10 ماموریت فضایی کمک کند.

اما چندی پیش بوچ ویلمور، فضانورد مقیم ایستگاه فضایی که با بوئینگ استارلاینر سفر کرده صداهای ترسناکی از بلندگوهای این کپسول شنیده است.

پرتاب کپسول استارلاینر در 5 ژوئن 2024 انجام شد، در این ماموریت 2 فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده شدند که اخیرا با مشکلی مواجه شده‌اند و نمی‌توانند به کره زمین برگردند.

این کپسول ناسا به دلیل مشکلاتی که دارد، نمی‌تواند سرنشینان خود را بازگرداند و خود تنها به سمت کره زمین در تاریخ 6 سپتامر فرود خواهد آمد.

بوچ ویلمور در تماسی که با ناسا برقرار کرده در خصوص جزئیات این صدا گفته است که صدایی عجیب و وحشتناک از یکی از بلندگوهای این فضاپیما شنیده می‌شود که دارای ضرباهنگ ثابتی است.

ویلمور پس از آنکه دلیل ایجاد این صدا را پیدا نکرد با محققین ناسا تماسی برقرار کرد، جالب است که آن‌ها نیز قادر به شنیدن صدا بودند. تیم کنترل پرواز هیوستون پس از شنیدن این ضرباهنگ، آن را به صدای تپش قلب تشبیه کردند.

پس از فرود این کپسول در اوایل ماه سپتامبر، سرنشینان آن تا چند ماه آینده در ایستگاه فضایی خواهند ماند و با کپسول دراگون شرکت اسپیس‌ ایکس در فوریه 2025 به خانه‌هایشان باز می‌گردند.

پیشینه خبر:
هوش مصنوعی جدید چینی‌ها، اسرار کره ماه را برملا می‌کند یک ساختار مرموز دونات شکل داخل هسته زمین کشف شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*