تصاویر گوشی تاشو جدید هواوی میت ایکس تی - Huawei Mate XT

تصاویر گوشی تاشو هیجان‌انگیز جدید هواوی لو رفت

هواوی گوشی تاشو جدید خود با قابلیت تاشدن از سه نقطه را به‌زودی معرفی می‌کند، ولی حالا می‌توانید شاهد تیزر و تصاویر این موبایل Huawei باشید.

از چند هفته قبل هواوی به شیوه‌های مختلف دنبال‌کنندگان اخبار گوشی های موبایل را برای گوشی تاشو جدید خود هیجان‌زده کرده است. این گوشی که میت ایکس تی (Mate XT) نام دارد، از سه نقطه تا می‌شود که آن را نسبت به بخش عمده گوشی‌های تاشو بازار متمایز می‌کند. حالا حتی تیزر و تصاویری از این گوشی تاشو جدید هواوی در دسترس قرار گرفته‌اند.

تصاویر و تیزر میت XT، گوشی تاشو جدید هواوی 

هواوی پیش‌تر در سال 2019 گوشی تاشو میت ایکس را روانه بازار کرد و حالا به دنبال این است تا به‌زودی گوشی تاشو جدید از سری میت با عنوان ایکس تی را معرفی کند. میت ایکس تی بخشی از برند «آلتیمیت دیزاین» (Ultimate Design) به حساب می‌آید که هواوی بالارده‌ترین محصولات خود را تحت آن عرضه می‌کند.

اخیراً تیزری رسمی از گوشی تاشو جدید هواوی به‌صورت رسمی منتشر شد که از تمرکز آن روی فیلمبرداری با قابلیت زوم پیوسته حکایت دارد. علاوه بر این، پیش از آن تصاویری از «ریچارد یو» (Richard Yu)، رئیس هیئت مدیره هواوی در حال کار با همین گوشی به بیرون درز پیدا کرد.

هواوی برنامه دارد طی رویدادی ویژه در 10 سپتامبر مصادف با 20 شهریور میت XT را بالاخره به‌طور رسمی به نمایش بگذارد. تا به اینجا جزئیات فنی زیادی درباره این گوشی در دسترس نیست، ولی به نظر می‌رسد فرمی شبیه به گلکسی زد فولد 6 دارد و در حالت باز نمایشگری 10 اینچی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

شیائومی، گوشی‌ساز چینی بزرگ دیگر هم عرضه یک گوشی تاشو با قابلیت تا شدن از سه نقطه یا تریپل فولد را در دستور کار قرار داده است. حتی انتظار می‌رود در کنگره جهانی موبایل در اسفند آینده از این گوشی رونمایی کند. البته بعید به نظر می‌رسد که شیائومی نسخه نهایی آن را نمایش بدهد و احتمال داده می‌شود به ارائه یک نمونه اولیه بسنده کند.

در گجت نیوز بخوانید:
تمام مشخصات فنی گوشی‌های جدید شیائومی 14 تی و 14T پرو لو رفت گوشی جدید شیائومی هیچ دکمه‌ای ندارد نمایشگر گوشی جدید شیائومی از ۳ طرف تا می‌شود بازار گوشی های تاشو در چین در تسلط کامل هواوی است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*