دقت سنسورهای گلگسی واچ

نتایج یک تحقیق در دانشگاه میشیگان: سنسورهای سلامت گلکسی واچ بسیار دقیق است

سامسونگ با همکاری دانشگاهی در میشیگان، سنسورهای سلامت ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ را بررسی کرده و به نتایج جذابی دست پیدا کرده است.

سامسونگ سال گذشته با آزمایشگاه تحقیقات عملکرد میشیگان (MiPR) در دانشگاه میشیگان همکاری کرد تا دقت اندازه‌گیری‌های ارائه شده توسط ساعت‌های Galaxy Watch خود را مطالعه و بهبود بخشد. اکنون آن‌ها آماده به اشتراک گذاری یافته‌های خود هستند.

نتایج آزمایش دقت سنسورهای گلگسی واچ

مطالعات MiPR نشان داد که همبستگی بالایی بین داده‌های گزارش شده توسط ساعت‌های Galaxy Watch و دستگاه‌های مرجع علوم ورزشی هنگام اندازه‌گیری ضربان قلب، درصد چربی بدن، از دست دادن عرق و VO2 max (دو ویژگی آخر با One UI 4.1 معرفی شدند) وجود دارد. در اینجا خلاصه‌ای از نتایج به دست آمده است:

  • ضربان قلب: مطالعه نشان داد که هنگام دویدن (که نسبت به اندازه‌گیری هنگام ایستادن ثابت دشوارتر است زیرا ساعت دائما حرکت می‌کند)، همبستگی ۹۰ درصدی با تجهیزات الکتروکاردیوگرام وجود دارد.
  • درصد چربی بدن: در اینجا ساعت‌ها عملکرد حتی بهتری داشتند و ۹۵ درصد همبستگی با آزمایش تشخیصی استاندارد جذب سنجی دوگانه اشعه ایکس (DEXA) نشان دادند.
  • از دست دادن عرق: این اندازه‌گیری مقدار آبی است که یک دونده در طول دویدن خود از دست داده است و برای هدایت هیدراتاسیون پس از آن استفاده می‌شود. ساعت‌ها در فاصله‌های ۲.۵ تا ۲۰ کیلومتر (۱.۵ تا ۱۲ مایل) ۹۵ درصد همبستگی را نشان دادند.
  • VO2 max: این میزان اکسیژنی را که بدن در حین تمرین جذب می‌کند اندازه‌ می‌گیرد. در مقایسه با تجهیزات درجه یک بالینی، ساعت‌ها همبستگی قابل‌قبولی به میزان ۸۲ درصد داشتند.
دقت سنسورهای گلگسی واچ

سنجش دقت سنسورهای گلگسی واچ

کنت کوزلوف، یکی از مسئولان این لابراتوار می‌گوید:

ما از ادامه همکاری با سامسونگ برای اطمینان از دسترسی و دقت نوآوری‌های در فناوری‌های پوشیدنی در تمام بخش‌های جمعیت هیجان‌زده هستیم. HPSSC و MiPR مشتاق هستند تا این نتایج برجسته را که تعهد ما به بهبود نظارت بر ضربان قلب و سلامت را تقویت می‌کنند، معرفی کنند و به همکاری‌های آینده امیدوار هستند.

در گجت نیوز بخوانید:
ساعت های هوشمند Galaxy Watch سامسونگ چگونه به تکامل رسیدند؟ آشنایی با گلکسی رینگ و دو ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 از زبان سامسونگ با نسخه جدید حسگر BioActive در نسل جدید ساعت‌های گلکسی واچ سامسونگ آشنا شوید ساعت های هوشمند سامسونگ به قابلیت پایش سلامت خانوادگی مجهز می‌شوند گلکسی واچ FE با قیمتی عجیب معرفی شد؛ قاتل ساعت های فیک بازار اینجاست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*