قابلیت کامنت گذاشتن برای استوری اینستاگرام

حالا می‌توانید برای استوری های اینستاگرام کامنت بگذارید

استوری یکی از بخش‌های محبوب اینستاگرام است و حالا با فراهم شدن امکان کامنت گذاشتن، این بخش Instagram حتی کامل‌تر از همیشه شده است.

طی چند وقت اخیر موضوع بازداشت پاول دورف تیتر اول اخبار شبکه های اجتماعی بود. با این حال، در بین هیاهوی چالش‌های قانونی موسس تلگرام و پلتفرم آن، بقیه پلتفرم‌ها مطابق روال عادی به کار خود ادامه می‌دهند. توسعه‌دهندگان اینستاگرام قابلیتی جدید را به استوری، یکی از بخش‌های پراستفاده این پلتفرم اضافه کرده‌اند. به نظر می‌رسد از این به بعد کاربران می‌توانند برای استوری‌های یکدیگر کامنت بگذارند.

قابلیت کامنت در بخش استوری اینستاگرام

به‌تازگی برخی از کاربران گزارش کردند که قابلیت کامنت به استوری اینستاگرام اضافه شده است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا هم اسکرین‌شاتی را از همین قابلیت جدید برنامه Instagram به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد کاربران از این پس می‌توانند برای استوری‌های دیگران کامنت بگذارند و کامنت آن‌ها مشابه شیوه نمایش نظرات در لایواستریم‌ها برای بقیه به نمایش در می‌آید. البته باید ذکر کرد که امکان غیرفعال‌سازی قابلیت کامنت برای استوری اینستاگرام وجود دارد.

قابلیت کامنت گذاشتن برای استوری اینستاگرام

آدام موسری، مدیر اینستاگرام هم پیش‌تر اشاره کرده بود که استوری جزو پرطرفدارترین بخش‌های اینستاگرام است و حتی خیلی از کاربران همیشه ترجیح می‌دهند به‌جای پست، استوری بگذارند. به نظر می‌آید تیم توسعه‌دهنده این شبکه اجتماعی هم تصمیم گرفته است با افزودن این قابلیت جدید، تجربه کاربران از بخش استوری را هرچه متنوع‌تر و عمیق‌تر کند. از طرفی دیگر، این اقدام می‌تواند به افزایش میزان مشارکت و تعامل کاربران این شبکه اجتماعی کمک محسوسی کند.

در گجت نیوز بخوانید:
آیا قرار است اینستاگرام و واتس‌اپ رفع فیلتر شوند؟ واکنش اردوغان بعد از فیلتر اینستاگرام: شبکه های اجتماعی فاشیسم را ترویج می‌کنند احتمال مسدودسازی تلگرام در اروپا قوت گرفت پلیس کره جنوبی هم به سراغ تلگرام آمد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*