گلکسی J5 و J7 مدل ۲۰۱۶ رسما رونمایی شدند

روز گذشته سامسونگ از دو گوشی جدید گلکسی J5 مدل ۲۰۱۶ و گلکسی J7 مدل ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این دو گوشی که جانشینان مدل‌های سال گذشته هستند در حال حاضر به لیست وب سایت چینی سامسونگ اضافه شده اند.

جانشین‌های دو گوشی گلکسی J5 و J7 دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو به همراه فلش LED هستند تا کاربران بتوانند از گرفتن تصاویر سلفی لذت برده و همچنین امکان چت ویدیویی داشته باشند.

در عقب هر دو موبایل جدید از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که دارای فلش LED نیز خواهد بود استفاده می‌شود. هرچند، متاسفانه آنچه که در عقب گوشی‌ها فوکوس خودکار لیزری حدس زده شده بود در واقع بلندگو‌ بوده و خبری از این قابلیت نخواهد بود.

همانطور که از اسم این گوشی‌ها می‌توان حدس زد گلکسی J7 دارای ابعاد بزرگ‌تری است و از یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی سوپر آمولد بهره برده و رزولوشن آن نیز ۱,۰۸۰ در ۱,۹۲۰ پیکسل خواهد بود. این گوشی دارای تراشه‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز است که انتظار می‌رود تراشه‌ی به کار رفته در گلکسی جدید، چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ باشد.

Galaxy J7 (2016) دارای ارتباطات LTE، چیپ NFC، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی رام ۱۶ گیگابایتی، و همچنین باتری با ظرفیت ۳,۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود. این دیوایس دارای ابعاد ۱۵۱.۷ در ۷۶ در ۷.۸ میلی‌متر بوده و ۱۷۰ گرم وزن دارد.

عکس‌های گلکسی J7 مدل ۲۰۱۶

GalaXy J5 (2016) دارای یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی سوپر آمولد است که از رزولوشن ۷۲۰ در ۱,۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این گوشی ۱۵۹ گرم وزن داشته و دارای ابعاد ۱۴۵.۸ در ۷۲.۳ در ۸.۱ میلی‌متر است.

گلکسی J5 مدل ۲۰۱۶ از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز بهره برده و دارای ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، و باتری با ظرفیت ۳,۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است. مابقی مشخصات سخت افزاری این گوشی با بردار بزرگ‌تر خود یکسان بوده و تفاوتی با یک دیگر ندارند.

تصاویر گلکسی J5 مدل ۲۰۱۶ 

سامسونگ به زودی دو گوشی جدید خود را در چین عرضه خواهد کرد، اما هنوز اشاره‌ای به قیمت این موبایل‌ها نشده است. همچنین هنوز نمی‌دانیم که آیا این گوشی‌ها در دیگر نقاط جهان عرضه می‌گردند یا خیر. هرچند، باید به این موضوع اشاره کرد که مدل پایین‌رده‌ی این سری به نام گلکسی J3 مدل ۲۰۱۶ در حال حاضر در آمریکای شمالی نیز به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*