اندروید 15

اندروید 15 رسما منتشر شد، ولی نه برای ما!

سرانجام نسخه جدید سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 15 به‌صورت رسمی منتشر شد؛ اما فعلا در دسترس کاربران عادی گوشی های اندرویدی قرار نگرفته است.

امروز پس از ماه‌ها انتظار و انتشار پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان و نسخه‌های بتای عمومی، سرانجام سیستم عامل اندروید 15 به‌طور کامل آماده شده و نسخه کامل و پایدار آن منتشر شده است؛ اما با این تفاوت که این نسخه اندروید در دسترس کاربران عادی قرار نگرفته و فعلا گوگل آن را فقط برای توسعه دهندگان منتشر کرده است.

گوگل کد منبع Android 15 را در پروژه منبع باز اندروید (AOSP) آپلود کرده است؛ اما به‌روزرسانی‌ها هنوز به‌طور کامل آماده نشده‌اند و حتی برای گوشی های خود گوگل، یعنی مدل‌های مختلف پیکسل نیز آماده نیستند. امروز آپدیت ماه سپتامبر برای گوشی های هوشمند گوگل پیکسل منتشر شده که خبری از نسخه پانزدهم اندروید نبود و این آپدیت همچنان همان اندروید 14 است.

آپدیت اندروید 15 به‌زودی به گوشی های کاربران می‌رسد

گوگل وعده داده که اندروید 15 را در هفته‌های آینده برای گوشی های پیکسل از جمله خانواده پیکسل 9 که به‌تازگی عرضه شده‌اند، منتشر کند. همچنین دستگاه‌هایی از‌ آنر، سامسونگ، وان پلاس، ناتینگ، موتورولا، لنوو، iQOO، شارپ، ریلمی، اوپو، سونی، تکنو، ویوو و شیائومی نیز این نسخه را در ماه‌های آینده دریافت خواهند کرد.

پیش از این شنیده بودیم که نسخه پانزدهم سیستم عامل اندروید در ماه اکتبر برای گوشی های گوگل پیکسل عرضه می‌شود و به‌نظر می‌رسد گوگل به‌طور سربسته، این موضوع را تایید کرده است. در این بین، توسعه‌دهندگان قادر هستند به کد منبع AOSP دسترسی داشته باشند و هر کاری که می‌خواهند با آن انجام دهند.

همچنین بخوانید:
لیست کامل تمام گوشی هایی که آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت نخواهند کرد چه زمانی نسخه نهایی اندروید ۱۵ برای عموم کاربران منتشر می‌شود؟ به کمک این قابلیت جدید اندروید ۱۵، تبلت خود را به یک کامپیوتر تبدیل کنید ویژگی های جدید اندروید ۱۵، تجربه گوشی شما را متحول می‌کند همه تغییراتی که آپدیت اندروید ۱۵ در گوشی‌های سامسونگ به وجود می‌آورد + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*