لپ تاپ جدید لنوو

لپ تاپ جدید لنوو، حرکت می‌کند و دنبال شما می‌آید!

لپ تاپ جدید Auto Twist AI لنوو از لولاهایی موتوری بهره برده و قادر است با فرامین صوتی بین مدهای عملکردی لپ تاپ و تبلت جابجا شود.

در حاشیه نمایشگاه IFA 2024 لنوو از یک لپ تاپ جدید و جذاب تحت نام Auto Twist AI رونمایی کرده که قادر به چرخاندن صفحه نمایش بوده و می‌تواند با بهره‌گیری از لولاهای موتوری خود ضمن شناسایی حرکت کاربر صفحه نمایش را به‌سمت او چرخانده و با استفاده از فرامین حرکتی مدهای عملکردی مختلفی ارائه دهد.

لپ تاپ جدید لنوو؛ هوش مصنوعی در خدمت کارآیی عملی

لپتاپ مفهومی جدید لنوو با بهره‌گیری از فرم فاکتور منحصربفردی طراحی شده که حدودا 20 سال پیش بسیار محبوب بود. اکثر لپ تاپ‌های دو در یک مدرن تنها قابلیت چرخش 360 درجه‌ای داشته و قادرند بین مدهای عملکردی لپ تاپ و تبلت جابجا شوند.‌ با این وجود دسته دیگری از لپ تاپ ها که تا چند سال پیش هم مورد استقبال قرار داشتند، علاوه بر قابلیت تغییر مد بین لپ تاپ و تبلت، حول لولای مرکزی خود نیز چرخیده و یه درجه آزادی اضاف‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دادند.

لپتاپ Lenovo

لپتاپ مفهومی جدید Auto Twist AI لنوو قادر است طی تنها چند ثانیه به فرامین صوتی کاربر پاسخ دهد.‌ با این وجود موتورهای تعبیه‌شده در آن بسیار کند بوده و به زمانی حدودا 10 ثانیه‌ای برای تبدیل شدن نیاز دارند. این ویژگی قابلیتی جدید و جذاب برای لپتاپ جدید لنوو به شمار رفته و می‌تواند حین تماس‌های ویدیویی بسیار مفید باشد.

لنوو البته به‌طور دقیق توضیح نداده که دستگاه جدیدش قرار است چه مشکلی را برطرف کند. این دستگاه مشخصا به قابلیت تشخیص چهره مجهز است. بنابراین می‌توان از آن استفاده‌های زیادی حین تماس‌های ویدیویی یا دیگر موارد داشت. برای مثال، در صورتی که طرح مفهومی Auto Twist AI لنوو در نهایت عملیاتی شود، افرادی که دارای محدودیت‌های حرکتی بوده و قادر نیستند به‌طور دستی مد عملکردی لپتاپ را تغییر دهند می‌توانند با استفاده از فرامین صوتی از دستگاه خود استفاده‌های مختلف کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
سری جدید لپ تاپ های لنوو IdeaPad Slim 5 با یک خبر بد به استقبال نمایشگاه IFA آمدند لنوو از لپ تاپ یوگا پرو 7 با پردازنده AMD و قابلیت‌های جذاب دیگر رونمایی کرد گوشی جان سخت یولفون Armor 28 Ultra در نمایشگاه ایفا 2024 معرفی شد لپ تاپ لنوو تینک بوک 16 نسل 7 پلاس با پردازنده پرچمدار AMD معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*