سامسونگ پارالمپیک پاریس

تجربه فراموش‌نشدنی ورزشکاران و تماشاگران پارالمپیک پاریس با همکاری سامسونگ

سامسونگ به‌عنوان شریک جهانی مسابقات المپیک و پارالمپیک، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای ورزشکاران و تماشاگران بازی های پارالمپیک پاریس 2024 رقم می‌زند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان حامی جهانی مسابقات المپیک و پارالمپیک، تصمیم دارد با استفاده از تکنولوژی پیشرفته گلکسی، تجربه‌ای بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را برای ورزشکاران و هواداران در جریان بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 به ارمغان بیاورد.

شعار «تفکر باز برنده است»، پیام اصلی سامسونگ برای بازی‌های پاریس 2024 است و بر این باور تأکید دارد که با ذهنی باز، هر تجربه جدید می‌تواند به یک دستاورد ارزشمند تبدیل شود. این پیام به خوبی حس و روحیه ورزشکاران پارالمپیک را که در میدان رقابت هستند، به تصویر می‌کشد. سامسونگ با افتخار از تفکر خلاقانه و توانمندی‌های پارالمپیکی‌ها تقدیر کرده و با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های موبایل خود، به‌دنبال ارائه تجربیات و فرصت‌های تازه‌ای برای ورزشکاران، هواداران و دنبال‌کنندگان این رویداد بزرگ است.

استفانی چوی، مدیر مارکتینگ بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ اظهار داشت:

سامسونگ نزدیک به دو دهه است که به‌عنوان شریک بازی‌های پارالمپیک فعالیت می‌کند. به‌عنوان حامی همیشگی جنبش پارالمپیک، ما مفتخریم که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های موبایل خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای ورزشکاران، هواداران، تماشاگران و داوطلبان در بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 فراهم کنیم. همچنین برای ما افتخاری بزرگ است که با استفاده از این فناوری، هواداران سراسر جهان را به پارالمپیکی‌های محبوبشان، داستان‌های زندگی‌شان و روحیه شکست‌ناپذیرشان نزدیک‌تر کنیم؛ چرا که آن‌ها با پیشروی در مسیرهای نوین، همواره الهام‌بخش موفقیت‌های بیشتر هستند.

حمایت ادامه‌دار سامسونگ از جنبش پارالمپیک

سامسونگ پس از 18 سال همکاری که از بازی‌های زمستانی پارالمپیک تورین 2006 آغاز شد، همچنان به حمایت از بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 ادامه می‌دهد. طی این مدت، سامسونگ با استفاده از فناوری موبایل خود، تلاش کرده تا طرفداران و حامیان را بیشتر جذب کند و الهام‌بخش آن‌ها باشد. همزمان، این شرکت به افزایش آگاهی عمومی درباره جنبش پارالمپیک نیز کمک کرده است.

در المپیک سوچی 2014، برنامه‌ای با عنوان «گفت‌وگو در تاریکی» برگزار شد که در آن بازدیدکنندگان فرصتی داشتند تا با تجربه یک روز به‌عنوان فرد نابینا، از نزدیک با چالش‌های روزمره زندگی افراد کم‌بینا آشنا شوند. به همین ترتیب، در بازی‌های زمستانی پارالمپیک پیونگچانگ 2018، بازدیدکنندگان در فضای تجربه سامسونگ توانستند فناوری Relúmĭno را با استفاده از Samsung Gear VR امتحان کنند؛ این فناوری به افراد کم‌بینا کمک می‌کند تا دنیای اطرافشان را با وضوح بیشتری ببینند.

سامسونگ با ادامه حمایت خود از بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024، به ترویج برتری ورزشی و ارزش‌های مشترکی که ورزشکاران پارالمپیک به تصویر می‌کشند، پایبند خواهد بود. این همکاری مستمر نشان‌دهنده تعهد سامسونگ به تقویت روحیه پارالمپیک و الهام‌بخشی به جامعه جهانی است.

سامسونگ پارالمپیک پاریس

پشتیبانی از تیم پیشگامان سامسونگ گلکسی

در بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024، سامسونگ از تیم ورزشکاران Samsung Galaxy خود حمایت کرده است. اعضای این تیم از میان ورزشکارانی انتخاب شده‌اند که نه‌تنها در رقابت‌ها پیشگام هستند، بلکه خارج از میدان نیز تأثیرگذار بوده‌اند. این تیم شامل یوان ووانجی (فوتبالیست نابینای فرانسوی و حامل مشعل المپیک)، یوهانس فلورز (ورزشکار پارالمپیک از آلمان)، مدیسون دی روزاریو (ورزشکار پارالمپیک از استرالیا)، اوگو دیدیر (شناگر پارالمپیک از فرانسه)، هی جین کیم (ورزشکار گلبال از کره)، کادینا کاکس (دوچرخه‌سوار و ورزشکار پارالمپیک از بریتانیا) و دسیری ویلا (ورزشکار پارالمپیک از اسپانیا) می‌باشد.

نظرات این ورزشکاران درباره حمایت سامسونگ از رقابت‌های پارالمپیک را در ادامه می‌خوانید:

  • اوگو دیدیر اظهار کرد: «بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 برای من از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا در کشور مادری‌ام برگزار می‌شوند. بیش از رقابت، هدف من این است که نشان دهم با تعهد و اراده کافی، همه می‌توانند در رویدادهای ورزشی شرکت کنند و بدون توجه به معلولیت، به عملکردهای سطح جهانی دست یابند. از این رو، از همکاری با سامسونگ برای انتقال این پیام سپاسگزارم.»
  • مدیسون دی روزاریو گفت: «فناوری نقش مهمی در جنبش ورزشی ما دارد. برای ایجاد تأثیر ملموس بر طرفداران و مردم، باید ارتباطی واقعی برقرار کرد. لازم است که شما به درستی خود را معرفی کنید و آن‌ها نیز باید بدانند که شما چه کسی هستید. من افتخار می‌کنم که از سوی سامسونگ حمایت می‌شوم تا در پنجمین بازی‌های پارالمپیک خود شرکت کنم و مردم را در سراسر جهان به جنبش پارالمپیک نزدیک‌تر کنم.»
  • یوهانس فلورز اظهار کرد: «برای موفقیت در پارالمپیک، نیاز به عزم راسخ داریم؛ اما بازتاب صادقانه، پذیرش انتقاد، مهندسی دقیق و ذهن باز برای امتحان روش‌های جدید و نوآورانه نیز در نهایت به موفقیت شما کمک می‌کند. من خوشحالم که با سامسونگ همکاری می‌کنم، زیرا آن‌ها این ارزش‌ها را به اشتراک می‌گذارند و آن‌ها را در نوآوری‌های خود به خوبی منعکس می‌کنند.»

علاوه بر این، سامسونگ فیلم «صداهای گلکسی» (Voices of Galaxy) را منتشر کرده است که داستان یوهانس فلورز، انگیزه، عزم و اشتیاق او برای تأثیرگذاری بر نسل بعدی را به تصویر می‌کشد. این فیلم در ماه مه به نمایش در خواهد آمد.

سامسونگ پارالمپیک پاریس

تجربه بی‌نظیر مسابقات پارالمپیک پاریس با جدیدترین فناوری‌ها

برای بهبود تجربه ورزشکاران، سامسونگ حدود 5000 گوشی هوشمند Galaxy Z Flip6 Olympic Edition را به پارالمپیکی‌هایی که در بازی‌ها رقابت می‌کنند، اهدا می‌کند. این نسخه انحصاری شامل مجموعه‌ای از خدمات و برنامه‌های ویژه است که به ورزشکاران کمک می‌کند تا از زمان خود در پاریس بهره‌برداری بهینه داشته و تمامی جنبه‌های تجربه بازی‌های خود را به‌راحتی مدیریت کنند.

گلکسی زد فلیپ 6 نسخه Olympic Edition با بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌های Galaxy AI و ویژگی‌های خاص دسترس‌پذیری، طراحی شده تا تجربه‌ای بهینه و راحت را برای همه پارالمپیکی‌ها فراهم کند. این گوشی با امکانات ویژه خود اطمینان می‌دهد که ورزشکاران قادر به بهره‌برداری کامل از امکانات موجود و لذت بردن از تجربه بازی‌های پارالمپیک به بهترین شکل ممکن خواهند بود.

برای مثال، ویژگی «مترجم» (Interpreter) که مکالمات زنده را به‌طور آنی ترجمه می‌کند، به پارالمپیکی‌ها این امکان را می‌دهد که به‌سادگی با ورزشکاران دیگر از نقاط مختلف جهان ارتباط برقرار کنند. دستیار صوتی Bixby Vision for Accessibility نیز توصیف‌های صوتی از تصاویر و محیط اطراف ارائه می‌دهد تا کاربر بتواند بهتر با محیط خود تعامل داشته باشد. علاوه بر این، قابلیت Relúmĭno outline با افزایش کنتراست و روشنایی صفحه و بهبود وضوح خطوط تصویر، به ورزشکاران با بینایی کم کمک می‌کند تا به‌راحتی در محل‌های رقابت حرکت کنند و با طرفداران پاریس 2024 ارتباط برقرار کنند.

زنده نگه داشتن روح پارالمپیک با برنامه‌های ویژه سامسونگ

با شروع بازی‌های پارالمپیک، سامسونگ مرحله تازه‌ای از مجموعه سنجاق‌های المپیک خود را رونمایی می‌کند. این نمایشگاه جذاب در غرفه‌های تعاملی سامسونگ واقع در خیابان شانزلیزه 125 و میدان مارینی پاریس برگزار خواهد شد و تمامی فضاها به‌طور ویژه برای افراد با نیازهای خاص طراحی شده است.

سامسونگ پارالمپیک پاریس

با شرکت در کمپین Galaxy AI و جمع‌آوری مجموعه کامل 16 سنجاق ویژه، به دنیای هیجان‌انگیز پارالمپیک قدم بگذارید. این مجموعه با الهام از ورزش‌های محبوب پارالمپیکی مثل فوتبال نابینایان و بسکتبال با ویلچر طراحی شده است. با تکمیل مجموعه، علاوه بر برنده شدن گوشی هوشمند Galaxy Z Flip6 جدید، شانس خود را برای سفر به المپیک زمستانی 2026 نیز امتحان کنید. همچنین، می‌توانید در سفری تعاملی به تاریخ همکاری سامسونگ با بازی‌های المپیک بپیوندید و از نزدیک با نوآوری‌های فناوری گلکسی آشنا شوید.

سامسونگ در طول بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 با برگزاری رویدادها و دیدارهای ویژه در غرفه‌های تعاملی خود، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای طرفداران رقم می‌زند. علاقه‌مندان می‌توانند با ورزشکاران پارالمپیک مورد علاقه خود ملاقات کرده، بازی‌ها را جشن بگیرند و از نزدیک با نوآورانه‌ترین فناوری‌های سامسونگ آشنا شوند. این غرفه‌ها به‌عنوان مکانی برای گرد هم آمدن دوستداران ورزش و فناوری در طول مدت برگزاری بازی‌ها، در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.

  • غرفه میدان مارینی المپیک سامسونگ در تاریخ 29 آگوست از ساعت 10 صبح تا 10 شب تا 8 سپتامبر بازگشایی می‌شود.
  • غرفه شانزلیزه 125 المپیک سامسونگ از ساعت 10 صبح تا 8 شب از دوشنبه تا شنبه و از ساعت 11 صبح تا 8 شب در روزهای یکشنبه تا 31 اکتبر باز است.
همچنین بخوانید:
گلکسی اس ۲۴ اولترا تجربه تماشای بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را متحول خواهد کرد چرا شمشیربازان المپیک به یک کابل الکتریکی متصل هستند؟ با نوآوری های پیشرفته سامسونگ برای ارتقای بازی‌های المپیک توکیو آشنا شوید
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*