قیمت توکن داگز

پیش‌بینی قیمت توکن داگز؛ هدف بعدی Dogs چیست؟

جو حاکم بر بازار کریپتو منفی بوده و باعث شده بسیاری از رمزارزها مثل Dogs، نزولی شوند. در ادامه از قیمت توکن داگز و اهداف آن حرف می‌زنیم.

دومین پروژه بزرگی که موفق شد بعد از نات کوین، ایردراپ خود را با موفقیت بین کاربران توزیع کند، داگز است. هم اکنون کاربران در حال برداشت توکن‌های خود و فروش آن‌ها هستند و همین باعث شده، میم کوین تازه وارد دنیای کریپتو، وارد فاز نزولی شود. ارزش Dogs طی روزها و هفته‌های آینده چقدر خواهد شد؟ آیا باید منتظر شروع رالی صعودی باشیم؟

پیش‌بینی قیمت توکن داگز و اهداف پیش رو

در مقطع فعلی که فرآیند برداشت‌های Onchain توکن داگز آغاز شده، هیجان معامله‌گران به بالاترین سطح خود رسیده و بهای هر واحد از این ارز دیجیتال را تا 30 درصد کاهش داده است. فروشندگان از ترس کاهش قیمت بیشتر در حال فروش دارایی خود هستند و یک عامل مهم دیگر که در کاهش ارزش این میم کوین نقش دارد، حواشی پاول دورف و کاهش بهای تون کوین است.

بازار ارزهای دیجیتال طی روزها و هفته‌های اخیر، نزولی دنبال شده و بیت کوین در عبور از سطح 60 هزار دلار و تثبیت در این محدوده، ناتوان بوده است. علاوه بر موقعیت کنونی پادشاه رمزارزها، اتریوم به عنوان دومین آلت کوین برتر بازار، در تلاش است تا سطح 2500 دلاری خود را از دست ندهد.

قیمت توکن داگز

با این اوصاف جو حاکم بر مارکت کریپتو، منفی بوده و نباید انتظار داشت توکن داگز برخلاف کلیت بازار حرکت کند. تحلیل‌های تکنیکال این میم کوین، نشان می‌دهد که روند نزولی سوار بر این رمزارز شده و همچنان ادامه خواهد داشت. قیمت داگز در زمان نگارش این مطلب 0.0010527 دلار معادل 63 تومان است و مقاومت مهم 0.0015 دلار را پیش روی خود دارد.

اگر داگز بتواند از مقاومت کلیدی فوق به سلامت عبور کند، می‌توان انتظار شروع رالی صعودی داشت. سطوح بعدی که این میم کوین پیش رو دارد عبارتنداز: 0.0017 و 0.002 دلار.

بیشتر بخوانید:

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین؛ پیش‌بینی قیمت Babydoge Coin تا سال 2050

شاخص‌های تکنیکال داگز چه می‌گویند؟

با نگاهی به چارت داگز در نمودار 4h، یک دوره تثبیت و نزول پس از یک جهش صعودی بزرگ دیده می‌شود. شاخص MACD حکایت از ادامه‌دار بودن روند نزولی دارد و هیستوگرام آن از رنگ سبز به قرمز تغییر یافته که سیگنال نزولی را تقویت می‌کند.

قیمت توکن داگز

علاوه بر این می‌توان به اندیکاتور نوسانگر AO که نمایانگر روند نزولی است، اشاره کرد. نوارهای این اندیکاتور عمدتا قرمز رنگ بوده که ناشی از فشار فروش بیش از حد است. اگر فشار فروش همچنان ادامه پیدا کند، سطح حمایتی 0.0007 دلار فعال خواهد شد.

به نظر می‌رسد مادامی که فروشندگان، دارایی ناشی از توزیع ایردراپ را به فروش نرسانند، شاهد قرمزپوش بودن این میم کوین باشیم و با تخلیه بار فروش آن‌ها، داگز رالی صعودی خود را آغاز کند. می‌دانیم که اغلب کاربران پروژه‌های تلگرامی، آشنایی چندانی با جزئیات بازار کریپتو و معاملات آن ندارند و به همین خاطر احساسی و از سر ترس با داگز برخورد می‌کنند. امیدواریم که با کاهش بار فروش، روند افزایشی قیمت این ارز دیجیتال آغاز گردد.

در گجت نیوز بخوانید:
معرفی ۵ ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور ۱۴۰۳ پیش‌بینی حرکت بزرگ بعدی بیت کوین؛ رالی صعودی یا بازار خرسی؟ ۳ ارز دیجیتال آینده‌دار که به زودی رشد خواهند کرد دارایی های دیجیتالی تلگرام در بازار رمزارزها چقدر است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*