تصویر گوشی پوکو M7 Pro 5G

گوشی پوکو M7 Pro 5G پیش از رونمایی رسمی رخ نشان داد + عکس

زمان زیادی تا معرفی گوشی پوکو M7 Pro 5G باقی نمانده است. برای اولین بار، تصویری از گوشی شیائومی در سایت رگولاتور FCC منتشر شد.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با معرفی سری ردمی نوت 14، بازار میان‌رده را بیش از پیش داغ کند. این شرکت چینی در ابتدا بر روی مدل‌های اصلی این سری یعنی ردمی نوت 14، ردمی نوت 14 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس تمرکز خواهد کرد و سپس در اوایل سال 2025، مدل‌های دیگری را نیز به این خانواده اضافه خواهد کرد.

پوکو M7 Pro 5G، همان ردمی نوت 14 است

اگرچه این برنامه در ابتدا برای بازار چین در نظر گرفته شده است، اما شیائومی قصد ندارد بازار جهانی را از دست بدهد. منابع معتبر گزارش داده‌اند که یک مدل جهانی از این سری نیز در دست ساخت است و اخیراً موفق به دریافت تاییدیه از FCC شده است. این مدل که به عنوان پوکو M7 Pro 5G شناخته می‌شود، در واقع نسخه جهانی ردمی نوت 14 خواهد بود. این رویه برای شیائومی جدید نیست، چرا که پیش‌تر نیز با عرضه POCO X6 Neo به عنوان نسخه تغییر یافته ردمی نوت 13، چنین کاری را انجام داده بود.

تصویر گوشی پوکو M7 Pro 5G در FCC

تصویر گوشی پوکو M7 Pro 5G در FCC

FCC با انتشار تصاویری از پوکو ام ۷ پرو 5G، اطلاعات بیشتری را در اختیار عموم قرار داده است. براساس این تصاویر، می‌توان انتظار داشت که این گوشی دارای دو دوربین پشتی و یک نمایشگر تخت باشد. همچنین، تأیید شده است که POCO M7 Pro 5G از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند و با سیستم عامل HyperOS 1.0 اجرا خواهد شد.

اگرچه در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی و تاریخ عرضه جهانی گوشی پوکو در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که این گوشی با مشخصات فنی قدرتمندی در بازار عرضه شود. با توجه به سابقه شیائومی در تولید گوشی‌های میان‌رده با ارزش بالا، می‌توان امیدوار بود که ام ۷ پرو 5G نیز یکی از بهترین گزینه‌ها در این رنج قیمتی باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
تمام مشخصات فنی گوشی‌های جدید شیائومی 14 تی و 14T پرو لو رفت موشکافی پوکو F7 شیائومی پیش از عرضه به بازار + مشخصات فنی و قیمت احتمالی گوشی جدید شیائومی هیچ دکمه‌ای ندارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*