تصویر لو رفته نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6

اولین تصویر از نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 لو رفت

بعد از انتشار شایعه‌هایی درباره نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6، تصویری از طراحی گوشی تاشو Galaxy Z Fold Special Edition به بیرون درز پیدا کرد.

در حالی که مدت زمان زیادی از معرفی گلکسی زد فولد 6، گوشی تاشو پرچمدار جدید سامسونگ نمی‌گذشت، زمزمه‌هایی از عرضه یک نسخه ویژه از آن به گوش رسید. در این چند روز بارها نام نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 یا گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن (Special Edition) بارها در اخبار گوشی های موبایل به چشم خورده است و به‌تازگی تصویری از آن لو رفت که نکات جالبی در آن پیدا می‌شوند.

افشای تصویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6

تصویر افشا شده از این نسخه ویژه نشان می‌دهد که کلیت طراحی آن تفاوتی با گلکسی زد فولد 6 ندارد، ولی به میزان کاملاً محسوسی باریک‌تر از آن شده است. همچنین با توجه به این عکس، به نظر می‌رسد که این گوشی جدید فریم تخت با لبه‌های منحنی دارد و جزیره دوربین آن هم از جهاتی نسبت به فولد 6 تفاوت پیدا کرده است. در واقع جزیره دوربین در پنل پشتی این گوشی ضخیم‌تر به چشم می‌آید؛ ولی باید به این نکته هم توجه کرد که دلیل آن می‌تواند کاهش ضخامت خود بدنه باشد.

در عکس لو رفته از Galaxy Z Fold Special Edition، اگرچه پنل پشتی جلوه‌ای فلزی‌مانند دارد، کماکان احتمال داده می‌شود که در آن شیشه به کار رفته باشد و صرفاً چنین بافتی به آن داده باشد. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رود، دکمه خاموش و روشن در سمت راست به‌عنوان حسگر اثر انگشت هم عمل می‌کند و دکمه تنظیم صدا به رسم همیشه گوشی‌های سامسونگ بالای آن قرار گرفته است.

تصویر لو رفته نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6

گزارش‌های اخیر حاکی از این هستند که نسخه ویژه سامسونگ گلکسی زد فولد در حالت باز و تاشده به ترتیب 4.9 میلی‌متر و 10.6 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی تاشو به نمایشگر داخلی 8 اینچی، نمایشگر کاور 6.5 اینچی و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز باشد.

با این حال، گفته می‌شود که سامسونگ این گوشی را فقط در چین و کره جنوبی عرضه خواهد کرد. در ضمن، گفتنی است که این غول فناوری کره‌ای همچنین برای معرفی گلکسی S24 FE در آینده نزدیک (احتمالاً اوایل تا اواخر مهر) برنامه دارد و پس از آن، گلکسی S25 را به‌عنوان جدیدترین پرچمدار خود به بازار معرفی خواهد کرد. حتی برخی از منابع زمان عرضه سامسونگ S25 را گزارش کرده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
کدام گوشی های سامسونگ به روز رسانی رابط کاربری One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند؟ گوشی ها، ساعت‌ های هوشمند و تبلت‌ های سامسونگ این ۵ قابلیت جذاب را دریافت می‌کنند 3 دلیل برای این‌که نباید گلکسی S24 FE را خرید خبر ناامیدکننده درباره جدیدترین گوشی سامسونگ در آستانه ورود آیفون ۱۶ به بازار، سامسونگ قیمت گلکسی اس ۲۴ را کاهش داد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*