گوشی بدون دکمه شیائومی

تصاویر اولین گوشی بدون دکمه شیائومی به بیرون درز پیدا کرد

اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی با نام وانگشو (Wangshu) رخ نشان داد و نخستین تصویر و اطلاعات از این گوشی زیبا و منحصربه‌فرد منتشر شده است.

پیش از این در اخبار تکنولوژی خوانده بودیم که شیائومی در حال توسعه گوشی هوشمندی با نام رمز Zhuque است. این دستگاه، اولین گوشی MIX بدون دکمه شیائومی محسوب می‌شود. این برند چینی حدود یک و نیم سال پیش نیز یک گوشی هوشمند بدون دکمه فیزیکی را آزمایش کرده بود؛ اما در نهایت از عرضه آن منصرف شد. اکنون می‌بینیم که بار دیگر یک گوشی هوشمند بدون دکمه فیزیکی معرفی خواهد شد و ظاهرا شیائومی این بار عزم خود را برای عرضه این گوشی به بازار، جزم کرده است.

نمونه اولیه و کانسپت اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی، بیش از یک سال پیش با نام وانگشو (Wangshu) معرفی شده بود. اکنون چند نمونه اولیه از تصاویر این گوشی جذاب و منحصربه‌فرد در انجمن معروف چینی با نام CoolAPK افشا شده که می‌تواند طراحی آن را به ما نشان دهد.

طراحی گوشی بدون دکمه شیائومی وانگشو

همانطور که گفته شد، در گوشی هوشمند مرموز شیائومی میکس با کد Wangshu که ظاهرا مربوط به نمونه اولیه معرفی شده در یک سال و نیم پیش بوده، خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده بود و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش و پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی، از دیگر ویژگی‌های شاخص آن محسوب می‌شوند.

گوشی بدون دکمه شیائومی

کاربری با نام Einewill، عکس‌های نمونه اولیه شیائومی میکس وانگشو را در انجمن CoolAPK چین به اشتراک گذاشته و علاوه بر آن،‌ برخی از مشخصات فنی دستگاه را فاش کرده است. در ادامه می‌توانید عکس‌هایی که از این گوشی هوشمند افشا شده را مشاهده کنید:

همانطور که در تصاویر بالا مشخص است، لوگوی MIX در بالا و پایین گوشی جلب توجه می‌کند و هیچ دکمه فیزیکی در طرفین دستگاه، وجود ندارد. وانگشو یک صفحه نمایش LTPO با وضوح 2K و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی دارد و از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

البته شیائومی در طول سابقه کاری خود، نمونه‌های اولیه بسیاری را طراحی و آزمایش کرد؛ اما خیلی از آنها به مرحله عرضه نهایی نرسیدند. حالا گوشی بدون دکمه جدید این برند چینی با نام رمز zhuque در دست توسعه قرار دارد و باید دید این بار کاربران چینی می‌توانند خرید و کار کردن با این دستگاه انحصاری را تجربه کنند یا خیر.

در هر صورت، عرضه این گوشی به بازار می‌تواند جان تازه‌ای به بازار گوشی های هوشمند ببخشد. در گذشته، تولیدکنندگان روی توسعه محصولات خود با ویژگی‌های پیشرفته و با نوآوری‌های جذاب تمرکز می‌کردند؛ اما در چند سال اخیر، بازار گوشی های هوشمند پر از دستگاه‌هایی شده است که عملا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و ما فقط مدل‌هایی تکراری را در ویترین مغازه‌ها می‌بینیم. حالا عرضه گوشی بدون دکمه، می‌تواند یک خلاقیت هر چند کوچک در این بازار کسل‌کننده و تکراری باشد.

همچنین بخوانید:
لیست کامل گوشی‌ های شیائومی، ردمی و پوکو که آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند 13 سال از عرضه اولین گوشی شیائومی گذشت؛ نگاهی به شیائومی Mi 1 از شیائومی ۱۵ اولترا چه می‌دانیم؛ مشخصات فنی، امکانات و زمان رونمایی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*