قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت های جذاب جدیدی به بخش دایرکت اضافه کرد

اینستاگرام چند قابلیت کاربردی جدید را به بخش دایرکت اضافه کرد. از این پس کاربران Instagram تجربه راحت‌تری از چت در این شبکه اجتماعی دارند.

مدت زمان زیادی از ارائه قابلیت کامنت برای استوری اینستاگرام نمی‌گذرد که تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم با افزودن چندین قابلیت کاربردی، تجربه کاربران از بخش دایرکت را هم جذاب‌تر از قبل کرده است. خیلی از این قابلیت‌ها به هیچ وجه جدید نیستند، ولی به‌لطف آن‌ها احتمالاً کاربران اینستاگرام بیش از قبل به رد و بدل پیام در آن تمایل پیدا کنند.

قابلیت های جدید بخش دایرکت اینستاگرام

از این پس کاربران می‌توانند در بخش دایرکت استیکر مورد علاقه خود را بسازند. فقط کافی است گالری گوشی خود را باز کنند و با جدا کردن بخشی از یک تصویر، آن را به استیکر برای استفاده در گفتگو خود تبدیل کنند. پیش‌تر اوایل امسال واتساپ، برنامه دیگر زیرمجموعه شرکت متا، ابزاری مشابه برای ساخت استیکر را در دسترس کاربران قرار داده بود. حتی به‌جز ابزار اختصاصی اینستاگرام، آیفون هم از ابزار مشابهی برخوردار است که امکان ساخت استیکر برای استفاده در برنامه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام

همچنین می‌توانید پیش از ارسال یک تصویر، به آن استیکر اضافه کنید یا روی آن نقاشی بکشید. قبل از این چنین قابلیتی در بخش استوری موجود بود، ولی کاربران باید پس از ویرایش تصویر در این بخش، آن را در گالری ذخیره و سپس در دایرکت به مخاطب خود ارسال می‌کردند. حالا ولی توسعه‌دهندگان اینستاگرام این قابلیت را به‌صورت مستقیم در بخش دایرکت در دسترس قرار داده‌اند.

قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام با آپدیت جدید به کاربر اجازه می‌دهد به مناسبت روز تولد خود نوت بگذارد تا دنبال‌کنندگان در پاسخ به او تبریک بگویند. با ضربه زدن روی نوت، افکت و انیمیشن کیک تولد به نمایش در می‌آید. قابلیت تبریک تولد همیشه برای خیلی از کاربران جذاب بوده که فیسبوک، یکی دیگر از پلتفرم‌های متا هم از آن بی‌بهره نبوده است. تیم توسعه‌دهنده اینستاگرام با بهره‌گیری از ظرفیت آن در تلاش است تا تعامل کاربران با یکدیگر در این شبکه اجتماعی را افزایش بدهد.

در نهایت تم‌های جدید برای چت با نام‌های «پاییز» (Fall) و «سابرینا کارپنتر» (Sabrina Carpenter) به دایرکت اینستاگرام اضافه شده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
مراقب چت های خصوصی خود در تلگرام باشید، ریپورت شدن در کمین است اولین پیام پاول دورف بعد از آزادی؛ انتقاد صریح موسس تلگرام از دولت فرانسه نامزد ریاست جمهوری آمریکا، کرکره توییتر را پایین می‌کشد آیا واقعاً شبکه های اجتماعی به شما گوش می‌دهند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*