آئودی A3 مدل 2025 فیس لیفت

آئودی A3 مدل 2025، سدان دو دیفرانسیل لوکس آلمانی از راه رسید

آئودی از سدان/هاچ بک A3 مدل 2025 رونمایی کرد؛ یک خودرو لوکس با چهره به‌روز که فقط با سیستم دو دیفرانسیل روانه بازار خواهد شد.

آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که آئودی پس از رونمایی اولیه از نسخه فیس لیفت آئودی A3، به‌تازگی جزئیات آن برای بازار آمریکا را اعلام کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی و امکانات آئودی A3 مدل 2025 فیس لیفت داشته باشید.

معرفی آئودی A3 مدل 2025 فیس لیفت

آئودی A3 مدل 2025 زیر کاپوت خود یک موتور 2 لیتری توربوشارژ دارد که می‌تواند 201 اسب بخار قدرت و 319 نیوتن متر گشتاور تولید کند. به‌لطف اقداماتی نظیر افزایش 20 نیوتن متری گشتاور تولیدی، این سدان 0.3 ثانیه زودتر ظرف 6 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. نیرو محرکه این پیشرانه به هر چهار چرخ هدایت می‌شود و باید اشاره کرد که با حذف نسخه دیفرانسیل جلو، حالا این خودرو فقط با سیستم چهار چرخ محرک اختصاصی آئودی تحت عنوان «کواترو» (Quattro) روانه بازار می‌شود.

آئودی S3، نسخه اسپرت این خودرو با سطح عملکرد بالاتر، قادر به تولید 325 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است. همچنین برای شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به 4.4 ثانیه زمان نیاز دارد. در واقع، مهندسان آئودی تلاش کرده‌اند شتاب نسخه‌های استاندارد و اسپرت را به یکدیگر هرچه نزدیک‌تر کنند.

تصاویر منتشر شده از ای 3 فیس لیفت نشان می‌دهند که تغییراتی در طراحی سپر جلو و عقب این خودرو صورت گرفته است؛ هرچند به‌صورت کلی شاید در نگاه اول تشخیص تفاوت بین نسخه فیس لیفت و نسخه قبلی کمی دشوار باشد. این سدان آلمانی سوار بر رینگ‌های 17 اینچی با پره‌های شبیه به حرف V است، ولی همچنین امکان سفارش رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی دو رنگ برای آن در قالب آپشن وجود دارد. چهار رنگ جدیدِ سفید (Arkone White)، خاکستری (Arrow Gray)، قرمز (Progressive) و سبز (District Green) هم برای این خودرو ارائه می‌شوند.

کابین آئودی A3 مدل 2025 فیس لیفت

در کابین این سدان/هاچ بک صفحه آمپر تمام دیجیتال 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی 10.1 اینچی متعلق به سیستم مولتی مدیا و نورپردازی داخلی به چشم می‌خورند. فرمان سه‌پر با تریم چرمی، سیستم تهویه خودکار دوناحیه‌ای، پدال‌های فولادی، هدلاینر مشکی، نورپردازی ورودی درب‌ها و چهار پورت یواس‌بی سی (دو عدد در هر کدام از ردیف‌ها) برخی دیگر از ویژگی‌های فضای داخلی این خودرو آئودی هستند.

آئودی A3 مدل 2025 کواترو با قیمت 39 هزار و 495 دلار و آئودی S3 مدل 2025 با قیمت 49 هزار و 995 دلار عرضه می‌شود. البته هنوز قیمت نسخه RS3 مشخص نیست، اما انتظار می‌رود قیمتی در محدوده 65 هزار دلار داشته باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
بی ام و با همکاری ژاپنی‌ها، خودرو هیدروژنی می‌سازد کیا K5 جدید با پیشرانه‌های جذاب و چهره متفاوت رونمایی شد فولکس واگن کارخانه خود در آلمان را تعطیل می‌کند؛ آیا خودروساز بزرگ آلمانی در خطر است؟ ولوو XC90 مدل 2025، نسل جدید شاسی بلند ایمن و مدرن سوئدی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*