نیسان سنترا 2025

نیسان سنترا 2025، نسل جدید سدان ارزان قیمت ژاپنی معرفی شد

کمپانی Nissan ژاپن، سدان اقتصادی نیسان سنترا 2025 را با پیشرانه کم مصرف و امکانات رفاهی و ایمنی معقول معرفی کرد.

نیسان سنترا، یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت اصیل ژاپنی در بازار کشورهای آفریقایی و آسیای شرقی محسوب می‌شود که پس از دریافت یک به‌روزرسانی جامع در سال گذشته و با مدل ۲۰۲۴، اکنون بدون تغییر خاصی برای سال ۲۰۲۵ نیز عرضه شده است. در ادامه این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی مشخصات فنی و آپشن‌های این سدان کامپکت می‌پردازیم.

معرفی نیسان سنترا 2025

نیسان سنترا 2025

در بخش طراحی، این خودرو به نسبت مدل سال گذشته تغییرات چشمگیری نداشته و به نظر می‌رسد طراحان نیسان سعی داشته‌اند تا قاطعیت طراحی جذاب سنترا را به سایر رقبای این سگمنت دیکته کنند. استفاده از جلو پنجره V-Motion در کنار کروم‌کاری بخشی از نمای جلویی، استفاده از سقف دو رنگ که از ستون جلو تا عقب خودرو امتداد یافته و همچنین چراغ‌های عقب تمام LED جلوه‌ای لوکس و مدرن در خور رنج قیمتی مناسب به خودرو بخشیده است.

شایان ذکر است این خودرو در سه تیپ پایه (S)، میانی (SV) و فول آپشن (SR) به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات فنی Nissan Sentra 2025

تمامی تیپ‌های نیسان سنترا به پیشرانه 2 لیتری چهارسیلندر با قدرت 149 اسب‌بخار و گشتاور 198 نیوتن‌متر مجهز شده‌اند. گیربکس CVT نیسان موسوم به ایکس ترونیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در تمامی تیپ‌ها برعهده دارد.

تیپ‌های پایه (S) و میانی (SV) این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت حدود 7.8 لیتری را در شهر و 5.9 لیتر را در بزرگراه به‌همراه دارند. البته مدل فول آپشن (SR) آن به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.2 لیتر مصرف سوخت دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان کامپکت سنترا 2025

نمای داشبورد نیسان سنترا 2025

نیسان سنترا 2025 در تمامی نسخه‌ها از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto (مدل های SV و SR دارای نمایشگرهای 8.0 اینچی هستند)، پشتی صندلی عقب با تقسیم 60/40، سیستم نیسان Safety Shield 360 شامل سنسورهای نظارت بر نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، هشدار ترافیک متقاطع عقب و هشدار خروج از خط بهره‌مند شده است.

تریم میانی سنترا (SV) به کروز کنترل تطبیقی، دو درگاه USB اضافی، و رادیو ماهواره‌ای پریمیوم SiriusXM، یک سیستم صوتی Bose با هشت بلندگو، رینگ‌های 17 اینچی، صندلی راننده برقی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای مجهز شده است.

در نهایت، تریم فول آپشن (SR) با رینگ‌های 18 اینچی، چراغ‌های تمام LED، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، تریم داخلی دو رنگ، گرم‌کن فرمان، مونروف، سیستم صوتی Bose و دوربین های پارک 360 درجه عرضه می‌شود.

قیمت پایه نیسان سنترا 2025 اکنون از 21590 دلار (1 میلیارد و 252 میلیون تومان)‌ آغاز می‌شود که 140 دلار افزایش قیمت را نسبت به مدل 2024 تجربه کرده است. تریم میان‌رده SV افزایش قیمت 180 دلاری و مدل پرچمدار SR نیز افزایش قیمت 320 دلاری را تجربه کرده‌اند. خریداران نیسان سنترا در ایالات متحده سه مرحله سرویس رایگان در دو سال اول یا 24 هزار مایل (38 هزار کیلومتر) را دریافت خواهند کرد.

همچنین با خرید تیپ میان‌رده SV‌ و نسخه‌های بالاتر آن، بسته خدماتی نیسان کانکت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این بسته امکان اتصال تلفن همراه و همچنین آنتن وای فای در خودرو را ممکن می‌کند.

در انتها دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی سدان وارداتی نیسان سیلفی را در رسانه گجت نیوز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کاتالوگ تویوتا فرانت لندر وارداتی منتشر شد + مشخصات فنی و امکانات رفاهی فیس لیفت هوندا HR-V معرفی شد؛ مشخصات فنی و امکانات نسل جدید کراس اوور ژاپنی مشخصات فنی و امکانات کیا سورنتو وارداتی اعلام شد + کاتالوگ رسمی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*