خودرو برقی آئولوس ال 7

آئولوس L7 برقی معرفی شد؛ محصولی جذاب برای واردات

شرکت دانگ فنگ از جدیدترین کراس اور تمام الکتریکی خود یعنی آئولوس ال 7 برقی رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و شانس واردات آئولوس L7 برقی به ایران همراه شما هستیم.

برند آئولوس یکی از زیر مجموعه‌های دانگ فنگ به حساب می‌آید که در ایران بیشتر به لطف خودروهایی مثل شاین مکس ایران خودرو یا مارس C300 پرو آرشام شناخته می‌شود. حالا این برند می‌تواند به لطف جدیدترین کراس اور برقی خود، شانس حضور در بازار ایران را دوباره تجربه کند. در آخرین مطلب از اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ معرفی کامل آئولوس L7 برقی خواهیم رفت و شانس واردات آن به ایران را زیر ذره بین قرار خواهیم داد. همچنین باید اشاره کنیم که قبلا با یک نسخه دیگر از این کراس اور یعنی دانگ فنگ آئولوس L7 هیبریدی هم آشنا شده بودیم که حدس گمان‌هایی برای واردات آن هم به گوش می‌رسد!

مشخصات فنی آئولوس L7 برقی

دانگ فنگ آئولوس L7 برقی

این کراس اور تمام برقی در محور جلوی خود میزبان یک موتور برقی سنکرون آهنربا دائمی است که می‌تواند 160 کیلو وات توان معادل 210 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور را به کمک گیربکس اتوماتیک تک سرعته در اختیار راننده قرار دهد. ظرفیت باتری های آئولوس L7 برقی هم معادل 62 کیلو وات ساعت است که عدد بسیار قابل قبولی به حساب می‌آید و می‌تواند شعاع حرکتی خودرو را به 518 کیلومتر برساند و همچنین از آن جایی که این خودرو چینی از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند، دوباره 28 دقیقه ای شارژ می‌شود. به لطف این اعداد، شاید لاماری ایما برقی و فونیکس اف ایکس برقی از جذاب‌ترین رقبای این چینی تازه وارد به حساب بیایند.

به علاوه باید اشاره کنیم که آئولوس ال 7 برقی از دستیار رانندگی خودکار سطح 2 هم بهره می‌برد و آپشن ها و تجهیزات ایمنی جذابی مانند کروز کنترل تطبیقی، دستیار حرکت در شیب، رادار خط خوان، دوربین 360 درجه و … را در کنار امکانات رفاهی مورد نیازی مثل سقف پاناروما، صندلی‌های برقی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، به سرنشینان و راننده هدیه می‌دهد.

طراحی ظاهری و ابعاد

دانگ فنگ آئولوس L7 برقی

اندازه و ابعاد کراس اور برقی آئولوس ال 7 به 4670 میلی متر طول، 1900 میلی متر عرض و 1625 میلی متر ارتفاع در کنار فاصله محوری 2775 میلی متر می‌رسد. استفاده از تکنولوژی چراغ های ال ای دی در کنار دستگیره های درب مخفی شونده، رینگ‌های مشکی 17 اینچی و جلو پنجره یکپارچه، ظاهر و چهره این کراس اور برقی چینی را به شدت جذاب کرده است.

طراحی داخلی و کابین

کابین و اتاق آئولوس L7 برقی به لطف تریم جذابی که ترکیب رنگ‌های نارنجی و مشکی است، بی‌نهایت خاص به نظر می‌رسد. همچنین روی داشبورد آئولوس ال 7 برقی هیچ دکمه‌ای وجود ندارد و تمام تنظیمات به عهده مولتی مدیای دیجیتال 15 اینچی و دستیار صوتی مخصوص دانگ فنگ است. همچنین کلاستر دیجیتال، فرمان دی کات دو پره و رنگ نارنجی از جمله مهم‌ترین موارد در داشبورد آئولوس L7 EV به حساب می‌آیند.

قیمت آئولوس L7 برقی و شانس واردات

خودرو برقی آئولوس ال 7

همانطور که از تصاویر و رقبای پیشنهادی پیداست، ما با یک کراس اور چینی در محدوده 20 هزار دلار طرف هستیم که برای واردات به ایران، شانس فوق العاده بالایی دارد. حدس می‌زنیم که در صورت رخ دادن این اتفاق، قیمت کراس اور آئولوس ال 7 برقی در ایران تقریبا در محدوده بالاتر از 1 میلیارد و 800 میلیون تومان حرکت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*