پیام واتساپ

امکان ارسال پیام از واتساپ به سایر پیام رسان ها فراهم می‌شود

به گفته شرکت متا، به زودی کاربران اروپایی می‌توانند مستقیماً از واتساپ به سایر پیام‌رسان‌ها پیام ارسال کنند.

شرکت متا اعلام کرده است که به زودی تغییراتی در نحوه‌ عملکرد پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و مسنجر در اتحادیه اروپا ایجاد خواهد کرد. بر اساس این تغییرات، کاربران قادر خواهند بود تا پیام‌های خود را در یک صندوق ورودی مشترک با سایر پیام‌رسان‌ها قرار دهند یا آن‌ها را جدا نگه دارند.

واتساپ به همه پیام رسان ها متصل می‌شود!

علاوه بر این، متا در حال کار بر روی اعلان‌های جدیدی است که به کاربران مسنجر و واتساپ اطلاع می‌دهد چه زمانی می‌توانند به چت‌های برنامه‌های دیگر متصل شوند. این شرکت با ارائه ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند واکنش‌ها، پاسخ‌های مستقیم و نشانگرهای تایپ، تجربه ارتباطی کاربران را به سطح بالاتری می‌برد و مرزهای ارتباطات دیجیتال را گسترش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

پیام واتساپ

علاوه بر این، در سال آینده شاهد راه‌اندازی قابلیتی خواهیم بود که به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً از چت‌های شخصی با سایر اپلیکیشن‌ها، گروه‌های جدید تشکیل دهند. اما بلندپروازی‌های متا به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ این شرکت اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۷، پشتیبانی از تماس‌های صوتی و تصویری با دیگر برنامه‌ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

به دنبال تصویب قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا، شرکت متا موظف شده است تا امکان اتصال پیام‌رسان‌های شخص ثالث مانند آی‌مسیج، سیگنال و تلگرام به واتس‌اپ و مسنجر را برای کاربران اروپایی فراهم کند. این اقدام در راستای الزامات قانونی و با هدف افزایش رقابت در بازار پیام‌رسان‌ها صورت می‌گیرد.

همانطور که وب‌سایت ورج گزارش کرده است، متا با چالش‌هایی در اجرای طرح یکپارچه‌سازی پیام‌رسان‌ها روبرو است. یکی از این چالش‌ها، الزام سایر شرکت‌ها به استفاده از پروتکل سیگنال برای حفظ امنیت پیام هاست. در قرارداد پیشنهادی متا، این شرکت متعهد شده است که در صورت نیاز، پروتکل سیگنال را در اختیار شرکای خود قرار دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
آیا قرار است اینستاگرام و واتس‌اپ رفع فیلتر شوند؟ واتساپ با دو قابلیت جدید، تجربه چت کردن را لذت‌بخش‌تر می‌کند به‌زودی می‌توانید صفحات چت واتساپ را با سلیقه خود زیباتر کنید واتساپ یک منوی مخفی برای مدیریت پیام های خوانده نشده دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*