شرایط فروش ون اینرودز

شرایط فروش نقد و اقساطی ون اینرودز در شهریور 1403

شرکت بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش ون اینرودز را به‌صورت نقد و اقساط و با موعد تحویل فوری اعلام کرد.

در طرح فروش محصولات بهمن موتور که از تاریخ دوشنبه مورخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۳۱ شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت، خودرو ون اینرودز با دو نوع شرایط فروش نقدی و اقساطی با اعطای وام به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش ون اینرودز به صورت نقد و اقساط – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش ون اینرودز

در طرح فروش نقدی ون اینرودز بهمن موتور، این خودرو با قیمت ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و موعد تحویل هفته آخر مهرماه ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه می‌شود. رنگ قابل عرضه برای این خودرو سفید خواهد بود. همچنین سود انصراف و جریمه تأخیر در طرح فروش نقدی بهمن موتور به‌ترتیب ۱۷.۵ و ۲.۵ درصد اعلام شده است.
همچنین در طرح فروش اقساطی این محصول، ون اینرودز با پیش پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان و مابقی به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی با نرخ کارمزد ۴ درصد به متقاضیان عرضه می‌شود. بدین ترتیب خریداران می‌بایست پس از واریز پیش پرداخت، مبلغ ۲۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان باقیمانده را از طریق ۳۶ قسط شامل ۳۳ قسط تسهیلات و ۳ قسط کارمزد بانکی به حساب شرکت واریز نمایند.

شایان ذکر است پس از انجام اعتبارسنجی اولیه و تایید نهایی بانک قرض الحسنه مهر ایران و ارسال آن به شرکت بهمن موتور، برای افراد دارای شرایط فراخوان ارسال می‌شود تا فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه تکمیل شود و خودرو طی 30 روز کاری پس از انجام فرآیندهای اعلام شده با مدل 1403 تحویل مشتریان شود.

مشخصات ون باری اینرودز

ون اینرودز بهمن موتور به یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. یک گیربکس ۵ سرعت دستی وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ‌های عقب ون اینرودز بهمن موتور را بر عهده دارد. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۷ تا ۸ لیتر را به همراه خواهد داشت. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین ون اینرودز بهمن موتور قادر است تا ۷۲۵ کیلوگرم بار را نیز حمل کند.

از مجموع امکانات این ون می‌توان به یک نمایشگر لمسی 9 اینچی، دوربین پارک، سیستم تهویه مطبوع، چراغ روشنایی روز، دو کیسه هوای برای سرنشینان جلو، نمایشگر فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب به همراه سیستم ترمز ضد قفل ABS اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*