ساعت هوشمند آنر واچ ۵

ساعت هوشمند آنر واچ ۵ با نمایشگر روشن‌تر و ۱۵ روز عمر باتری معرفی شد

ساعت هوشمند آنر واچ ۵ از راه رسید. Honor Watch 5 از یک نمایشگر روشن و باکیفیت، بدنه آلومینیومی و شارژدهی ۱۵ روزه بهره می‌برد.

آنر در کنار رونمایی جهانی از گوشی تاشو Magic V3، ساعت هوشمند جدید آنر واچ ۵ را نیز معرفی کرد. این ساعت هوشمند که به‌عنوان جانشین Honor Watch 4 سال گذشته به بازار خواهد آمد، از نمایشگر بزرگ‌تر و روشن‌تر، باتری قوی‌تر و ردیابی دقیق‌تر سلامتی بهره می‌برد.

مشخصات فنی و امکانات آنر واچ ۵

اسمارت واچ Honor Watch 5 دارای نمایشگر مربعی ۱.۸۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل و روشنایی حداکثر ۱۰۰۰ نیت است. این ساعت هوشمند دارای قاب آلومینیومی سری ۶ با یک دکمه چرخان برای کنترل آسان‌تر و همچنین یک بلندگو و میکروفون برای تماس‌های بلوتوث است.

ساعت هوشمند آنر واچ ۵

گجت جدید آنر از گواهی IP68 و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری آب (5ATM) است؛ بنابراین، می‌توانید آن را در هنگام شنا نیز استفاده کنید. این ساعت هوشمند می‌تواند انواع فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کند و دارای موقعیت‌یابی GPS داخلی است.

واچ ۵ از طریق بلوتوث ۵.۲ به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره لیست‌های پخش موسیقی است. در بخش نرم‌افزاری نیز از سیستم عامل MagicOS 8 روی آن استفاده شده است.

ویژگی‌های جدید ساعت هوشمند جدید آنر شامل مدیریت علمی خواب، گزارش صبحانه سالم و اسکن سریع سلامتی هستند که به شما کمک می‌کنند تا از سلامتی خود مراقبت کنید.

باتری ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی سیلیکون-کربن در ساعت هوشمند آنر واچ ۵، نسبت به باتری مدل نسل قبلی، ۲۱ درصد افزایش چگالی انرژی دارد. با ترکیب این باتری و سیستم بهینه‌سازی مصرف انرژی Honor OS Turbo X، آنر ادعا می‌کند که می‌توانید روی این دستگاه، تا ۱۵ روز عمر باتری را دریافت کنید. اسمارت واچ جدید آنر همچنین در رنگ‌بندی مشکی، طلایی و سبز عرضه می‌شود. هرچند هنوز قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است.

در گجت نیوز بخوانید:
آنر در تمسخر سامسونگ شورش را در آورده است لپ‌تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴ با وزن یک کیلوگرمی و ضخامت یک تبلت رونمایی شد آنر مجیک Vs3 ، نسخه اقتصادی پرچم دار تاشو آنر معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*