اولین عکس گوشی تاشو گلکسی زد فولد Special Edition سامسونگ

این شما و اولین عکس گوشی تاشو گلکسی زد فولد Special Edition سامسونگ

اولین عکس گوشی تاشو گلکسی زد فولد Special Edition سامسونگ منتشر شد. این دیوایس، نسخه ارتقا یافته گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود.

ما چندی پیش در پستی به احتمال عرضه نسخه پیشرفته گلکسی زد فولد ۶ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پرداخته بودیم. اکنون سامسونگ در اقدامی جدید، تصویری از گوشی هوشمند تاشوی آینده خود با نام «گلکسی زد فولد Special Edition» را منتشر کرده است. این گوشی که انتظار می‌رود نسخه ارتقا یافته‌ای از گلکسی زد فولد ۶ باشد، با طراحی باریک‌تر و ویژگی‌های بهبود یافته به بازار عرضه خواهد شد.

براساس تصاویر منتشر شده، طراحی کلی این گوشی شباهت زیادی به Z Fold 6 دارد. با این حال، کاهش ضخامت قابل توجهی در این مدل مشاهده می‌شود. همچنین، جزیره دوربین در قسمت پشتی دستگاه نسبت به مدل قبلی تغییر کرده است که به راحتی می‌توان دو مدل را از هم تشخیص داد.

اولین عکس گوشی تاشو گلکسی زد فولد Special Edition سامسونگ

گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن دارای یک قاب تخت با گوشه‌های کمی گرد است و از جنس شیشه با روکش فلزی برس‌خورده ساخته شده است. دکمه پاور در این دستگاه به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل می‌کند و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند.

مشخصات فنی احتمالی گلکسی زد فولد Special Edition

بر اساس شایعات، ضخامت این گوشی هنگام باز شدن ۴.۹ میلی‌متر و هنگام بسته شدن ۱۰.۶ میلی‌متر خواهد بود. همچنین، این دستگاه به یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی و یک نمایشگر داخلی تاشو ۸ اینچی مجهز خواهد شد.

با وجود ویژگی‌های پیشرفته و طراحی جذاب، متأسفانه گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی تنها در بازارهای چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد؛ بنابراین حتی اگر بخواهد به ایران بیاید هم قیمت گزافی خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
تماشا کنید: گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ چه تفاوتی با هم دارند؟ کنده شدن پوست گلکسی زد فولد ۶ هنگام شارژ؛ دردسر جدید سامسونگ نگرانی سامسونگ؛ فروش گلکسی زد فولد ۶ به مراتب پایین‌تر از گلکسی زد فولد ۵ بوده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*