بیت کوین در سراشیبی سقوط

بیت کوین در سراشیبی سقوط؛ تحلیلگران چه می‌گویند؟

به اعتقاد تحلیلگران برجسته بازار، بیت کوین در سراشیبی سقوط قرار دارد. سناریوهای محتمل برای قیمت BitCoin در ماه جاری چیست؟

وضعیت بیت کوین طی ماه‌های اخیر بحرانی بوده و همچنان با عملکرد ضعیف خود نه تنها توانایی شکستن مقاومت‌های مهم خود را ندارد بلکه با تأثیرگذاری روی سایر آلت‌کوین‌ها، کلیت بازار را نزولی کرده است. بازار انتظارات زیادی از پادشاه ارزهای دیجیتال دارد و چشم تمام سرمایه گذاران و معامله گران کوتاه مدت و بلندمدت به معجزه‌ای از سوی BTC است.

بیت کوین در سراشیبی سقوط است

طی یک هفته اخیر قیمت BitCoin نزدیک به 8.2 درصد کاهش یافته و هم اکنون با قیمت 54.393 دلار خرید و فروش می‌شود. به اعتقاد Caleb Franzen که از تحلیلگران برجسته دنیای کریپتو به حساب می‌آید، بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد و آینده آن به نحوه برون‌رفت آن از این موقعیت وابسته شده است.

بیت کوین در سراشیبی سقوط

به گفته کالب فرانزن، شاخص‌های معاملاتی مهمی نظیر میانگین‌های متحرک نزولی و Williams %R نشان می‌دهند که بیت کوین در حال سقوط به ورطه‌ای هولناک است و هر آن امکان شکسته شدن ساختارهای صعودی آن وجود دارد. اگر کندل روزانه این رمزارز زیر قیمت 54 هزار دلار بسته شود، کف قیمت پایین‌تری شکل خواهد گرفت.

حمایت مهم پیش روی BitCoin، سطح 54 هزار دلاری است و در صورتی که این محدوده را از دست بدهد، روند نزولی عمیق و غیرقابل بازگشتی را احساس خواهد کرد. علاوه بر فرانزن، رکت کپیتال هم تحلیل دیگری از احتمال سقوط بیت کوین تا سطح 46 هزار دلار دارد.

پیش بینی رکت کپیتال از قیمت بیت کوین

بیت کوین در سراشیبی سقوط

سابقه تحلیل‌های درست این تحلیلگر مشهور دنیای کریپتو به پیش‌بینی دقیق او از قیمت بیت کوین، پیش از هاوینگ 2024 باز می‌گردد. به اعتقاد رکت کپیتال، پادشاه رمزارزها در هر چرخه چهار ساله با یک سطح مقاومت سه ساله مواجه می‌شود. به گفته او در چرخه فعلی، سطح مقاومت بیت کوین 46 هزار دلار بوده که با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.

این احتمال وجود دارد که برای آزمایش مجدد این سطح به عنوان حمایت، قیمت به محدوده اعلام شده بازگردد. با این اوصاف پیش‌بینی دیگر از BitCoin نشان می‌دهد که ممکن است این رمزارز تا 19 درصد کاهش یابد.

در گجت نیوز بخوانید:
آیا ارز دیجیتال دوج کوین شما را پولدار خواهد کرد؟ پیش‌بینی قیمت توکن داگز؛ هدف بعدی Dogs چیست؟ آماری ترسناک که نشان می‌دهد NFT به پایان کار خود رسیده است معرفی ۵ ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور ۱۴۰۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*