هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی

معرفی شاسی بلند هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی مدل 2024 + مشخصات و قیمت

مدتی می‌شود که هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی مدل 2024 با قیمت مناسب در چین عرضه شده است. مشخصات و امکانات این شاسی بلند تازه وارد چیست؟

شرکت خودروسازی هونگچی که از زیرمجموعه‌های گروه فاو است، به تازگی از شاسی بلند پلاگین هیبریدی هونگچی HS3 رونمایی کرده است. این خودرو لوکس با الهام از نسخه بنزینی HS3 تولید شده و با قیمت پایه 21 هزار دلاری به فروش می‌رسد. در ادامه جزئیات بیشتری از این شاسی بلند می‌خوانیم.

معرفی هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی

کراس اوور تازه وارد چینی‌ها مجهز به سیستم هیبریدی متشکل از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری و یک موتور الکتریکی شده است. مدل پایه این خودرو با قیمت 21 هزار دلار و فول آپشن آن با 24 هزار دلار قیمت عرضه خواهد شد. در حالت برقی تنها 115 کیلومتر می‌توان با این خودرو پیمود.

طراحی ظاهری

هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی

در نمای جلو HS3 شاهد تعبیه یک جلوپنجره آبشاری عمودی با نوارهای نازکی هستیم که جزو زبان طراحی خاص این شرکت به حساب می‌آید. لوگوی Hongqi به صورت عمودی و از کاپوت تا جلوپنجره امتداد یافته و توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد.

طراحی چراغ‌های اصلی به طور مجزا انجام شده و چراغ‌های روشنایی روز به شکل حرف C انگلیسی هستند. چراغ‌های نمای عقب یکپارچه بوده و از زبان طراحی خودروهای امروزی دنیا بهره می‌برد.

ابعاد شاسی بلند هیبریدی هونگچی تفاوتی با نسخه درون سوز نداشته و طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4655 میلی متر، 1900 میلی متر و 1668 میلی متر بوده و فاصله بین محورها به 2770 میلی متر می‌رسد. کراس اوور کامپکت اچ اس 3 هیبریدی در شش رنگ جذاب مشکی، سفید، خاکستری، سفید/مشکی، سبز/مشکی و آبی/مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

امکانات کابین

هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی

با ورود به کابین شاهد یک نمایشگر مرکزی 12.6 اینچی هستیم که به همراه کلاسترهای دیجیتالی 12.3 اینچی به چشم زیبا به نظر می‌رسند. برای این که هونگچی نسخه هیبریدی را با مدل درون سوز متمایز کند از تم آبی روشن در برخی نقاط استفاده کرده است. گفتنی است که از جمله امکانات HS3 هیبریدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نورپردازی داخلی با 253 رنگ
  • شارژرهای بی‌سیم گوشی هوشمند
  • صندلی برقی راننده با تنظیم در 6 جهت
  • گرم کن و سردکن صندلی‌های جلو
  • استراحتگاه دست مرکزی
  • نگهدارنده فنجان
  • سنسور صندوق عقب

قوای محرکه

هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی

در ادامه بررسی طراحی بیرونی و کابین هونگچی HS3 پلاگین هیبریدی نوبت به زیر کاپوت این خودرو می‌رسد. نیروبخش این شاسی بلند کامپکت یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی و یک موتور برقی است.

موتور بنزینی قادر به تولید 166 اسب بخار قدرت و 258 نیوتن متر گشتاور است حال آن که پیشرانه برقی که یک باتری 18.4 کیلووات ساعتی است، می‌تواند در شرایط ایده آل، 188 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با یک مرتبه شارژ این باتری می‌توانید تا 115 کیلومتر را طی کنید.

در مجموع با هونگچی اچ اس 3 می‌توانید 1100 کیلومتر پیمایش مفید داشته باشید. تا به امروز 2668 دستگاه از این خودرو جذاب به بازار عرضه شده و به نظر می‌رسد که سهم فروش آن در ماه‌های آینده بیشتر شود.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
خودرو سوپراسپرت جینتا آکولا با 600 اسب بخار و پیشرانه V8 رونمایی شد آریزو ۵ برقی خودرو جدید شهر دبی است خرید و فروش خودروهای گذرموقت در ایران چگونه انجام می‌شود؟ فروش حواله ری را در بازار آزاد با قیمت‌های نجومی و عجیب

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*