فروش محصولات بهمن دیزل

شرایط فروش ویژه محصولات بهمن دیزل در شهریور 1403

طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات بهمن دیزل ویژه شهریور ۱۴۰۳ آغاز شد. برای آگاهی از جزئیات این طرح در ادامه با ما همراه باشید.

بهمن دیزل شرایط فروش جدیدی را برای محصولات خود ارائه کرده است که شامل پرداخت نقدی و اقساطی می‌شود. در طرح نخست فروش بهمن دیزل، طیف وسیعی از محصولات از جمله کامیون‌های فورس 6 تن و 8.5 تن و 12 تن، کامیون‌های کمپرسی و باری امپاور و کشنده بایک X9 به صورت نقدی و با جریمه تأخیر 2.5 درصد ماهانه عرضه می‌شود. تحویل خودروهای این طرح از هفته دوم آبان ماه آغاز خواهد شد.

در طرح دوم فروش بهمن دیزل، امکان پیش خرید انواع کامیون‌های فورس 6 تن، 8.5 تن و 12 تن به همراه کامیون‌های کمپرسی و باری امپاور با سود مشارکت 12 درصد و سود انصراف 9 درصد فراهم شده است. قیمت نهایی خودروها از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و تحویل آن‌ها در هفته آخر آذرماه خواهد بود. برای تأخیر در تحویل نیز جریمه 2 درصد در ماه در نظر گرفته شده است.

در طرح سوم فروش، مشتریان می‌توانند برای خرید کامیون‌های فورس 6 تن ، 8.5 تن و 12 تن از تسهیلات 40 درصدی بهره‌مند شوند. با پرداخت 60 درصد پیش‌پرداخت، امکان تسویه باقیمانده مبلغ در بازه‌های زمانی 3، 6، 9 یا 12 ماهه فراهم شده است. نرخ سود تسهیلات بر اساس مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود.

در طرح چهارم، امکان خرید کامیون‌های فورس 6 تن خواب‌دار و 12 تن همراه با کاربری با قیمت مصوب فراهم شده است. تحویل خودروها 45 روز کاری پس از تکمیل مراحل بانکی انجام خواهد شد و در صورت تأخیر در تحویل، جریمه ماهانه 2.5 درصد اعمال خواهد شد.

در جداول زیر می‌توانید جزئیات کامل طرح‌های فروش مختلف خودروهای بهمن دیزل را مشاهده کنید.

جدول شرایط فروش اقساطی خودروهای بهمن دیزل ویژه شهریور ماه

فروش محصولات بهمن دیزل

فروش محصولات بهمن دیزل

فروش محصولات بهمن دیزل

فروش محصولات بهمن دیزل

جدول شرایط پیش فروش خودروهای بهمن دیزل ویژه شهریور ماه

فروش محصولات بهمن دیزل

جدول شرایط فروش خودروهای بهمن دیزل با قیمت قطعی ویژه شهریور ماه

فروش محصولات بهمن دیزل

جدول شرایط فروش کامیون فورس بهمراه کاربری

فروش محصولات بهمن دیزل

در گجت نیوز بخوانید:
شرایط فروش اقساطی وانت نیسان – شهریور ۱۴۰۳ شرایط فروش نقد و اقساطی ون اینرودز در شهریور ۱۴۰۳ شرایط فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن در شهریور ۱۴۰۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*