آئودی RS 7 تیونینگ منصوری

آئودی RS 7 تیونینگ منصوری حتی از هایپرکار بوگاتی ویرون قدرتمندتر است

منصوری نسخه ویژه آئودی RS 7 را معرفی کرد. مهندسان این شرکت تیونینگ با ارتقای موتور این خودرو، از آن بیش از 1000 اسب بخار خروجی گرفته‌اند.

منصوری که همیشه با معرفی ساخته‌های پرزرق و برق دنبال‌کنندگان اخبار خودرو را به تعجب وا می‌دارد، از نسخه ویژه آئودی RS 7 با تغییرات ظاهری و پیشرانه ارتقاء یافته رونمایی کرد. بر خلاف خیلی از ساخته‌های این شرکت تیونینگ مطرح، در نمای بیرونی این خودرو اثری از شلوغ‌کاری نیست و از قضا همین باعث جذابیت آن شده است. مهندسان منصوری همچنین پیشرانه آن را به میزان چشمگیری ارتقا داده‌اند.

معرفی نسخه ویژه آئودی RS 7 از منصوری

منصوری تغییر برجسته‌ای در طراحی نمای بیرونی این خودرو به وجود نیاورده؛ مثلاً الگو جلوپنجره کم و بیش تفاوتی با نسخه معمولی ندارد و لوگو مشکی‌رنگ چهارحلقه آئودی دست‌نخورده مانده است. با این حال، المان‌های فیبر کربنی در سپر جلو و ورودی‌های کناری به چشم می‌خورند و بخش‌هایی نظیر قاب آینه‌های بغل، گلگیرهای جلو و پنل‌های کناری از تریم جدید برخوردار شده‌اند. تریم نارنجی هم در قسمت‌های مختلف نمای بیرونی و در کالیپرهای ترمز دیده می‌شود.

آئودی RS 7 تیونینگ منصوری

طراحان منصوری برای ناحیه عقب هم چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر جدید در نظر گرفته‌اند. همچنین لوگو RS 7 از سمت چپ قابل پلاک برداشته شده و به‌جای آن، نشانی جدید در سمت راست آن با نوشته P1050، نام این نسخه ویژه، نصب شده است.

نمای عقب آئودی RS 7 تیونینگ منصوری

در پیروی از نمای بیرونی، رنگ نارنجی بخش عمده فضای داخلی آئودی RS 7 را به خود اختصاص داده است. این رنگ را در جای‌جای کابین این خودرو می‌توان مشاهده کرد؛ نظیر داشبورد، رودری‌ها، صندلی‌ها، دستگیره‌ها، آفتاب‌گیرها، هدلاینر، کمربندها، غربیلک فرمان و قسمت‌های دیگر. تریم فلزی و نشان‌های منصوری هم این تریم نارانجی را تکمیل می‌کنند.

آئودی RS 7 پرفورمنس با اتکا به موتور 4 لیتری V8 توئین توربو خود می‌تواند 629 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید کند و در حالی که حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، ظرف 3.3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. نسخه تیون شده توسط منصوری توانایی تولید 1035 اسب بخار قدرت و 1200 نیوتن متر گشتاور را دارد و نیم ثانیه زودتر 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را طی می‌کند.

آئودی RS 7 تیونینگ منصوری

منصوری قیمت نسخه ویژه آئودی RS 7 را مشخص نکرد، اما گفتنی است که نسخه معمولی این خودرو با قیمت 128 هزار و 600 دلار در آمریکا عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
تویوتا سوپرا تیونینگ منهارت یک خودرو اسپرت ژاپنی تمام‌عیار است ماشین جدید کیم کارداشیان یک رنج روور خاص است + عکس این لندرور دیفندر حیرت انگیز، دست‌پخت جدید کوروش منصوری است مرسدس بنز AMG S 63 E منصوری با پیشرانه 950 اسب بخاری، یک ابرخودرو است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*