نسخه جدید اپل واچ اولترا 2

نسخه جدید اپل واچ اولترا 2 معرفی شد؛ رنگ جدید و دیگر هیچ

اپل در رویداد امشب نسخه جدید اپل واچ اولترا 2 را معرفی کرد. این مدل از ساعت هوشمند Watch Ultra 2 صرفاً از رنگی جدید برخوردار شده است.

پیش از برگزاری رویداد جدید اپل با شعار It’s Glowtime زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی اپل واچ اولترا 3 در آن به گوش می‌رسید، ولی در همان حال، برخی از منابع این موضوع را رد می‌کردند. اپل بالاخره در جریان این رویداد مورد انتظار به‌جای نسخه کاملاً جدید این ساعت هوشمند خود، از نسخه جدید واچ اولترا 2 با رنگ Satin Black رونمایی کرد.

معرفی نسخه جدید ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2

اولین نسخه از اپل واچ اولترا در سال 2022 به‌عنوان یک ساعت هوشمند فوق‌العاده مقاوم برای انجام فعالیت‌هایی نظیر سنگ‌نوردی و غواصی روانه بازار شد. با وجود این، به‌خاطر اندازه بزرگ‌تر صفحه نمایش و عمر طولانی‌تر باتری این ساعت، حتی کاربران عادی که به دنبال ساعت هوشمند برای استفاده روزمره بودند به آن تمایل پیدا کردند. بعد از این، اپل اقدام به عرضه واچ اولترا 2 کرد که از چیپ سریع‌تر، نمایشگر روشن‌تر و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر بهره می‌بُرد.

نسخه جدید اپل واچ اولترا 2

وجه تمایز اصلی این نسخه جدید از واچ اولترا 2 نسبت به نسخه قبلی، رنگ آن است. در واقع این اولین باری به حساب می‌آید که واچ اولترا با بیش از یک رنگ در دسترس قرار می‌گیرد.

نسخه جدید اپل واچ اولترا 2

ساعت هوشمند جدید اپل همچنین به قابلیت وقفه تنفسی در خواب مجهز است که مبتنی بر شتاب‌سنج کار می‌کند. همچنین اپل واچ سری 10، ساعت هوشمند دیگری که اپل در رویداد امشب معرفی کرد، از این قابلیت برخوردار است.

مشخصات نسخه جدید اپل واچ اولترا 2

این اسمارت واچ جدید اپل با سیستم عامل watchOS 11 عرضه می‌شود. از جمله قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به Training Load اشاره کرد که به کاربر نشان می‌دهد چقدر شدیدتر از حد معمول تمرین کرده است. برنامه Vitals هم یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم عامل است که تناسب المان‌های کلیدی سلامت کاربر نظیر نرخ تنفس و میزان خواب را ارزیابی می‌کند.

اپل واچ اولترا 2 با رنگ Satin Black در 20 سپتامبر مصادف با 30 شهریور با قیمت پایه 799 هزار دلاری به‌فروش گذاشته خواهد شد. هرچند این ساعت هوشمند دستخوش تغییر قابل توجهی نسبت به قبل نشده است، کماکان بیشترین عمر باتری بین ساعت‌های اپل را دارد و گران‌ترین اسمارت‌واچ این شرکت آمریکایی به حساب می‌آید.

این مطلب در حال به‌روزرسانی است.

در گجت نیوز بخوانید:
ایرباد جدید اپل AirPods 4 با درگاه Type-C و دو نسخه متفاوت رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*