هدفون اپل AirPods Max

نسخه جدید هدفون اپل AirPods Max در رنگ‌های جدید و درگاه USB-C معرفی شد

اپل پس از مدت‌ها انتظار بالاخره از نسخه جدید هدفون AirPods Max رونمایی کرد. ایرپادز مکس جدید در رنگ‌های متفاوتی عرضه شده و از درگاه USB-C بهره می‌برد.

پیشتر اعلام شده بود که اپل قصد دارد امشب از گوشی‌های جدید سری آیفون 16 رونمایی کند. هرچند که اپل حسابی دست‌پر حاضر شده است و شاهد معرفی محصولات مختلفی از این شرکت آمریکایی هستیم. ابتدا اپل واچ سری 10 و ایرباد جدید AirPods 4 معرفی شد و حالا نیز شاهد رونمایی از نسخه جدید هدفون AirPods Max هستیم.

نسخه جدید هدفون AirPods Max اپل با تغییرات حداقلی معرفی شد

پیشتر در سال ۲۰۲۰ اپل از ایرپادز مکس به‌عنوان یک هدفون روگوشی پریمیوم رونمایی کرده بود. به‌ همین‌خاطر بسیاری از کاربران منتظر بودند که نسل جدید این هدفون با نام AirPods Max 2 معرفی شود. هرچند که اپل ترجیح داده نسخه به‌روز شده‌ای از این هدفون را با تغییرات حداقلی عرضه کند.

یکی از این تغییرات رنگ‌های جدید است. نسخه جدید هدفون اپل قرار است در رنگ‌های نیمه‌شب، بنفش، نارنجی، ستاره‌ای و آبی عرضه شود. بدین‌ترتیب ظاهر نسبتا جدیدی خواهد داشت. همچنین اپل تصمیم گرفته یک درگاه USB-C را نیز برای شارژ کردن به ایپادز مکس اضافه کند. در نتیجه شاهد اضافه شدن USB-C به یکی دیگر از محصولات اپل هستیم. نسل قبلی این محصول از درگاه لایتنینگ برای شارژ بهره می‌برد؛ اما حالا اکوسیستم اپل یکپارچه‌تر به‌نظر می‌رسد.

همچنین سیستم‌عامل iOS 18 از قابلیت Personalized Spatial Audio برای نسخه جدید هدفون AirPods Max اپل پشتیبانی می‌کند. البته مشخص نیست اپل چیپ H2 را نیز به این محصول اضافه کرده است یا خیر. هرچند با توجه به اطلاعات عنوان شده در مراسم معرفی، اینگونه به‌نظر می‌رسد که تغییرات هدفون جدید اپل در مقایسه با نسل پیشین فقط به رنگ‌های متفاوت و پورت USB-C محدود می‌شود.

کاربران می‌توانند از همین الان سفارش خرید نسخه جدید AirPods Max اپل را ثبت کنند و از ۲۰ سپتامبر آن را دریافت خواهند کرد. هدفون جدید اپل با برچست قیمتی ۵۴۹ دلاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که یعنی نسبت به نسل قبل از نظر قیمت تفاوت خاصی نکرده است.

البته اگر اپل در این هدفون از چیپ H2 استفاده نکرده باشد و شاهد قابلیت‌هایی همچون Voice Isolation و Adaptive Audio نباشیم، قطعا بسیاری از کاربران ناامید خواهند شد. چراکه ایرپادز پرو 2 برای سال‌ها از این قابلیت‌های بهره برده و حالا ایرپادز 4 جدید نیز با آنها همراه شده است.

بیشتر بخوانید:
ایرباد جدید اپل AirPods 4 با درگاه Type-C و دو نسخه متفاوت رونمایی شد اپل ایرپاد پرو ۲ با باتری قوی‌تر و قابلیت‌های جذاب معرفی شد با آپدیت جدید ایرپادز اپل، تکان دادن سر برای رد تماس کافیست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*