آریزو 8 مدیران خودرو

استقبال عجیب خریداران از طرح فروش آریزو 8 مدیران خودرو

سدان فونیکس آریزو 8 گروه مدیران خودرو، با استقبال زیادی از سوی خریداران همراه بوده و توانسته در عرض ۱۰ دقیقه یک رکورد جدید فروش را ثبت کند.

پس از اعلام نخستین شرایط فروش فونیکس آریزو 8، این سدان پرچمدار و مونتاژی شرکت مدیران خودرو با استقبال بی‌نظیری از سوی خریداران روبه‌رو شد. این خودرو طی 10 دقیقه حدود 4 هزار ثبت سفارش را دریافت کرد و یک رکورد جدید را برای دور اول عرضه یک سدان با این رنج قیمت ثبت کرد. مدیران خودرو قیمت قطعی این سدان پرآپشن را مبلغ 2 میلیارد و 189 میلیون تومان اعلام کرده و قرار است تا با مدل 1402 به فروش این محصول اقدام نماید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی مشخصات فنی و امکانات این سدان جذاب می‌پردازیم.

مشخصات فنی سدان مونتاژی فونیکس آریزو 8 مدیران خودرو

فونیکس آریزو 8، به عنوان لوکس‌ترین سدان مونتاژی مدیران خودرو از قوای محرکه درون‌سوز متشکل از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) بهره برده است که می‌تواند 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. مجموع این توان از طریق یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته اتوماتیک DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد این سدان 7.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 215 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی نیز تنها 6.8 لیتر خواهد بود.

امکانات رفاهی و ایمنی Arizzo 8

آریزو 8 مدیران خودرو

از مجموع آپشن‌های این خودرو مونتاژی می‌توان به ۱۰ کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، سیستم کمکی خودران (ADAS) ، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی و اتوهلد، خروجی USB، فرمان کمکی برقی، نمایشگر یکپارچه لمسی مالتی مدیا و کلاستر دیجیتال، تهویه اتوماتیک دو کاناله با قابلیت تصفیه هوای درون کابین، گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو و عقب، و سردکن صندلی‌های ردیف جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان، سنسور پایش فشار باد تایرها، چراغ روشنایی روز، پدل شیفتر، شارژر وایرلس، تریم داخلی چرمی، نور پردازی داخلی، سیستم تابلو خوان، سقف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌ای و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید:
آریزو ۸ هیبرید مدیران خودرو در آستانه ورود به بازار آریزو ۵ برقی خودرو جدید شهر دبی است آئولوس L7 برقی معرفی شد؛ محصولی جذاب برای واردات