تیگو 8 پرو مکس آی ای

ماجراجویی را با تیگو 8 پرو مکس آی ای دو دیفرانسیل تجربه کنید

تیگو 8 پرو مکس آی ای، سبک جدیدی از رانندگی با کراس اوورهای دو دیفرانسیل را با برخورداری از تکنولوژی‌های پیشرفته، پیشرانه قدرتمند و تزریق راحتی و آرامش در هنگام سفرها به نمایش گذاشته است.

رانندگی با خودروهای شاسی بلند، انتخاب اول بسیاری از مصرف کنندگان‌ و علاقه‌مندان به خودرو است و مشتریان ترجیح می‌دهند خودرویی با ارتفاع بالا و قدرت بسیار را داشته باشند که با داشتن سیستم دو دیفرانسیل، در مواقعی امکان خروج از مسیرهای مشخص و تعیین شده را هم به دست بیاورند اما در کنار این ویژگی‌ها، توجه به وجود امکانات پرتعداد و لوکس نیز مدنظر قرار دارد.

این مزایای متعدد در تیگو 8 پرو مکس آی ای به عنوان یکی از لوکس ترین کراس اوورهای دو دیفرانسیل بازار خودرو ایران وجود دارد و به همین دلیل به یکی از محبوب ترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین شاسی بلندهای ایران تبدیل شده و در بازار دو دیفرانسیل‌های مونتاژی کشورمان می‌درخشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی کامل و تخصصی چری تیگو ۹ ؛ شاسی بلند خوش قیمت چینی

برای رسیدن به پاسخ این سوال که چرا تیگو 8 پرو مکس آی ای چنین محبوبیت و فروشی را تجربه کرده، باید در ابتدا نگاهی به بخش فنی این کراس اوور لوکس داشته باشیم که همه چیز از خلق قدرت، شتاب، هماهنگی موتور و گیربکس، هندلینگ و دینامیک فوق العاده نهفته است.

ژن پویا

تیگو 8 پرو مکس آی ای

تیگو 8 پرو مکس آی ای برای رسیدن به قدرت 254 اسب بخار و حداکثر گشتاور 390 نیوتن متر مربع، نیازمند داشتن پیشرانه و گیربکس فوق العاده و هماهنگ است که این مهم به خوبی در این این کراس اوور دیده شده است.

موتور 2 لیتری توربو شارژ با پاشش مستقیم سوخت (TGDI) که به واسطه مهندسی دقیق و هوشمندانه در ارتباط و هماهنگی کامل با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر قرار دارد، ژن پویایی را به این خودرو بخشیده است.

به علت وجود این موتور قدرتمند، شتاب اولیه این خودرو از صفر تا 100 کیلومتر، فقط 7.8 ثانیه است که به یکی از سریعترین کراس اوورهای بازار تبدیل خواهد شد.

فرمان پذیری و دینامیک پیشرفته

وجود سیستم دو دیفرانسیل در تیگو 8 پرو مکس آی ای در این خودرو منجر به فرمان پذیری بهتر، قدرت بیشتر و چسبندگی بهتر خودرو به جاده‌ها و مسیرها می‌شود و کیفیت رانندگی را در این کراس اوور ارتقا می‌بخشد.
همچنین این خودرو مجهر به این خودرو مجهز به سیستم کنترل پایداری بوش 9.3 است که در هنگام حرکات آنی، خودرو همچنان فرمان‌پذیری بسیار بهتری دارد و از مسیر خود منحرف نخواهد شد.

همچنین طراحی بدنه خودرو به نحوی است که در برابر فشار باد در سرعت های بالا، دینامیک بسیار پیشرفته‌ای دارد و باد در برخورد با خودرو، به شکلی منحرف می‌شود که تیگو 8 پرو مکس با شکافتن هوا، به پیش می‌رود و تجربه رانندگی بهتر را به ثبت می‌رساند.

تیگو 8 پرو مکس آی ای

راندمان و مصرف سوخت

تیگو 8 پرو مکس آی ای به عنوان کراس اوور دو دیفرانسیل که وزن نسبتا بالایی نسبت به کراس اوورهای تک دیفرانسیل دارد، از مصرف سوخت بسیار خوبی برخوردار است. این خودرو در هر 100 کیلومتر، فقط 9 لیتر مصرف می‌کند که از اعداد قابل قبول و بسیار خوب در زمینه مصرف سوخت است.

همچنین تست و بررسی روی این خودرو نشان می دهد تیگو 8 پرو مکس از راندمان سوخت بالایی برخودار است که کمتر انرژی را اتلاف می‌نماید و کارایی را افزایش می دهد.

ایمنی 5 ستاره بدنه و رادارها

تیگو 8 پرو مکس به علت استفاده از مواد پیشرفته در ساخت بدنه و همچنین مهندسی دقیق، در هنگام تصادف‌ها به خوبی از راننده، سرنشینان و حتی عابران پیاده محافظ می‌نماید.

علاوه بر این، تعبیه 13 رادار پیشرفته همیار راننده در این خودرو، منجر به اشراف بیشتر راننده بر سایر خودروهای در حال حرکت، موانع موجود و حرکات آنی در حین رانندگی می شود و به همین واسطه ایمنی فعال خودرو را ارتقا می‎بخشد.
در نتیجه این ایمنی، تیگو 8 پرو مکس به تازگی توانسته ایمنی پنج ستاره بازار به شدت رقابتی استرالیا را به دست آورد که مهر تاییدی بر توانمندی چشمگیر این خودرو است.

راحتی در درون کابین

تیگو 8 پرو مکس آی ای

به علت سایز بزرگ، این خودرو دارای سه ردیف صندلی قابل نشستن است که با فضای صندوق عقب منعطف، فضای بار مناسبی را هم فراهم می‌سازد. نور محیط چند رنگ، سانروف بسیار بزرگ پانوراما، فضای داخلی آرام بدون صدای اضافه، صندلی راننده با تنظیم 6 جهته برقی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و تهویه مطبوع دوناحیهای مستقل برای 3 ردیف، راحتی مناسبی را فراهم می‌‌سازد.

استفاده از سیستم‌های فناوری پیشرفته در این خودرو مانند سیستم خوش آمدگویی هوشمند، صفحه نمایش 24/6 اینچی اچ دی، صفحه نمایش 8 اینچی کنترل تهویه هوای مطبوع، کنسول مرکزی با فناوری بالا، ورود به خودرو بدون سوییچ و روشن کردن خودرو به صورت دکمه‌ای، شارژر بی‌سیم سریع، اتصال تلفن همراه از طریق اپل کار پلی و اندروید اتو، استفاده از تکنولوژی را به اوج رسانده است.

وجود شبکه گسترده خدمات پس از فروش با حدود 100 نمایندگی و گارانتی 7 ساله یا 200 هزار کیلومتری، این کراس اوور مونتاژی کشورمان را در رقابت با رقبای خارجی، بسیار توانمند می‌سازد و آرامش خاطر مصرف کنندگان را در استفاده طولانی مدت از این محصول به دنبال دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
استقبال عجیب خریداران از طرح فروش آریزو ۸ مدیران خودرو نخستین شرایط فروش آریزو ۸ مدیران خودرو اعلام شد تیگو ۷ پلاس جدید با گیربکس متفاوت معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*