چری اکسید مجله فرچون

چری با برند لوکس اکسید در جمع ۵۰۰ شرکت برتر جهان از نگاه مجله فرچون

شرکت خودروسازی چینی چری موفق شده با برند لوکس و تازه نفس اکسید، به جمع ۵۰۰ شرکت برتر جهان از نگاه مجله معتبر فرچون بپیوندد.

شرکت چری توانست طی یک موفقیت چشمگیر با کسب رتبه 385 در لیست 500 شرکت برتر جهان که به صورت سالیانه توسط مجله معتبر فرچون (Fortune) منتشر میشود ، قرار بگیرد. این نقطه عطف میتواند یک دستاورد مهم برای شرکتی باشد که سفر خود را 27 سال پیش از یک خانه کوچک آغاز کرد. امروزه چری با حضور در بیش از 80 کشور به یک برند خودروسازی جهانی تبدیل شده است و به 14.2 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

خیز چری برای کسب شهرت جهانی

حضور چری در این لیست در واقع نشان دهنده تعهد مستمر این شرکت نسبت به نوآوری و رشد پایدار است. برند چری با شروعی ساده در دهه 1990 ، توانست به عنوان یک عضو صنعت خودروسازی در حال توسعه چین ، رشد قابل توجهی را تجربه کند. همچنین تحت هدایت یین تونگیو، شرکت چری توانست بر چالش های مهمی از جمله کمبود منابع و فناوری غلبه کند. در سال 1999، چری با موفقیت اولین ماشین خود به نام “فنگیون” را تولید کرد که به سرعت به یک خودروی پیشتاز در بازار تبدیل شد. در طول سالیان گذشته نیز چری به طور مداوم نقش شرکت پیشتاز در فروش خودروهای مستقل چینی را ایفا کرده و در زمینه ی توسعه ی فناوری های اصلی خودرو نیز همواره پیشگام بوده است.

چری اکسید مجله فرچون

چری با اکسید در ۵۰۰ شرکت برتر فرچون

همچنین شایان ذکر است روند تحول استراتژیک شرکت چری که از سال 2010 با تمرکز بر توسعه و نوآوری شروع شد ، زمینه ساز موفقیتهای اخیر این برند بوده است. طی سالیان گذشته شرکت چری توانسته است با موفقیت جای خود را در میان خودروسازان جهان باز کند. فروش سالانه ی این شرکت طی بازه ی سالهای 2021 تا 2023 تقریباً دو برابر شد و در سال گذشته به 1.881 میلیون دستگاه رسید. در سال جاری میلادی نیز چری با فروش بیش از 10000 خودرو در نیمه اول سال ، توانسته است رشد روزافزون خود در تولید خودروهایی با انرژی جدید و سنتی را حفظ کند.

اکسید: تازه ترین محصول فوق لوکس چری

اخیرا نیز در تلاش برای حفظ برتری خود ، چری برند EXEED را که نمادی از ظرافت و هنر پیشرفته ی خودرو سازی است راه اندازی کرده است. از زمان آغاز به کار خود در سال 2017، اکسید توانسته  است به سرعت شهرت بین المللی زیادی کسب کند. اولین حضور این برند در نمایشگاه خودرو فرانکفورت با خودروی مفهومی TX ، فهم جدیدی از ترکیب تجمل و نوآوری ارائه داد. اکسید با موفقیت توانست به نیاز های نسل جدیدی از مشتریان که به دنبال تجربه رانندگی لوکس، پایدار و شخصی بودند ، پاسخ مثبت دهد.

شعار تجاری برند اکسید ( Born for More) نیز عمیقاً ریشه در روحیه کاوش و تعالی مداوم نخبگان و کارکنان این برند دارد که همواره از سرمایه گذاری قابل توجه برند چری در منابع استراتژیک سطوح بالا برخوردار بوده اند. زمانی که اکسید شروع به کار کرد ، پلتفرم M3X Mars را به بازار معرفی کرد و تمام قوای خود را بر تولید خودروهای مدولار هوشمند متمرکز کرد. این پلتفرم که مطابق با استانداردهای خودروهای لوکس جهانی طراحی شده ، ارزش برند اکسید و فناوری آینده نگر آن را به خوبی نشان می دهد. در اسم این پلتفرم ، حرف”M” نشان دهنده مریخ است که نشانگر پیگیری بی وقفه این برند برای اکتشاف است. عدد “3” نیز نشانگر سه ویژگی فنی اصلی این پلتفرم یعنی انعطاف پذیری ، معماری شبکه هوشمند و قدرت پیشرانه است و در نهایت  حرف “X”  نیز نماد امکانات بی حد و حصریست که این پلتفرم برای ایجاد مدل های متناسب با نیازهای مختلف مشتریان فراهم می کند.

چری اکسید مجله فرچون

چری با اکسید در ۵۰۰ شرکت برتر فرچون

برند اکسید ضمن گسترش مرزهای تکنولوژیک خود ، پلتفرم T2X را نیز به بازار معرفی کرد که در واقع نسخه ی ارتقا یافته ی M3X است که دارای پیشرفت های جامع در زمینه ی ایمنی، راحتی ، فضا و قدرت است. معماری T2X PHEV بر اساس استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی ساخته شده است. از جمله ویژگی‌های پیشرفته ی این پلتفرم میتوان به سیستم مدیریت  با کیفیت جهانی و همچنین استفاده  از ده کیسه هوای مختلف اشاره کرد. راحتی این پلتفرم از طریق سیستم تعلیق مغناطیسی (CDC)، سیستم جذب شوک هیدرولیکی و یک سیستم فرمان الکتریکی پینیون دوگانه تضمین می شود. این پلتفرم با استفاده از مفهوم طراحی MM فضای سرنشینان را به حداکثر رسانده است. همچنین نسل سوم موتورهای Kunpeng Hybrid و Kunpeng ICE نیز قدرت و کارایی بی‌نظیری را به این پلتفرم بخشیده اند.

تعهد برند اکسید به ارائه ی راه‌حل‌های نوآورانه و پیشرفته  در زمینه ی طراحی و تولید خودرو با تولید موتورهایICE T2X به اوج خود رسیده است.  موتور 1.6T ، با راندمان حرارتی بیش از 37.1٪ و حداکثر گشتاور 400N•m ، به عنوان قوی ترین موتور در کلاس خود می درخشد. موتور T2X ICE به کمک یک گیربکس 8AT که برای تعویض دنده ی روان و مصرف سوخت بهینه در نظر گرفته شده ، و همچنین سیستم چهار چرخ متحرک (4WD) که قدرت مانور بیشتری ارائه میدهد ، توانسته است عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد.

معرفی مدلهای EXLANTiX و ES

با تکیه بر موفقیتهای برند اکسید ، چری همچنین توانسته است سری EXLANTiX را به بازار معرفی کند که طیف جدیدی از وسایل نقلیه برقی (NEVs) را در بر میگیرد. مدل ES اولین سدان تمام الکتریکی این سری است که در واقع به نماد تعهد چری به تولید خودروهایی با سوخت پایدار تبدیل شده است.

ظهور چری در لیست “500 شرکت برتر جهانی” مجله فرچون و همچنین معرفی سری های اکسید و EXLANTiX نشان دهنده تمرکز استراتژیک این شرکت بر امر نوآوری و توسعه با کیفیت است. چری با سرمایه‌گذاری در فناوری‌های اصلی و حفظ چشم‌انداز جهانی، قصد دارد دوره ی گذار صنعت خودروی جهان به سمت رانندگی پایدار و هوشمند را رهبری کند.

با نگاهی به آینده ، چری قصد دارد طی پنج سال آینده بیش از 100 میلیارد یوان در زمینه ی تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کند که این شامل تمرکز بر طراحی پلتفرم های جدید ، تولید موتورهای هیبریدی متنوع ، استفاده از انرژی هیدروژنی ، استفاده از نیروی الکتریکی و فناوری‌های تعامل هوشمند میباشد. این سرمایه گذاری چشمگیر نشانگر تعهد چری به توسعه فناوری صنعت خودرو و ارائه محصولات پیشرفته ی متناسب با نیازهای بازار داخلی و بین المللی است.

چری اکسید مجله فرچون

چری با اکسید در ۵۰۰ شرکت برتر فرچون

چری همچنین میزبان “اجلاس جهانی کاربران” سال 2024 در ماه اکتبر خواهد بود. این اجلاس کاربرانی را از کشورهای مختلف گرد هم می‌آورد و بستری را برای نمایش آخرین نوآوری‌های چری و تعامل با جامعه جهانی کاربرانش فراهم می‌کند. این کنفرانس زیست محیطی بر تعهد چری به استفاده از شیوه های پایدار و خدمات کاربر محور تأکید می کند و استراتژی جهانی و فلسفه خدمات کاربر را تقویت می کند. چری با ایجاد ارتباط عمیق تر با کاربران و سهامداران خود قصد دارد یک اکوسیستم خودرویی پویا و پایدار ایجاد کند.

در گجت نیوز بخوانید:
آریزو ۵ برقی خودرو جدید شهر دبی است چری فالوین E05؛ سدان برقی ارزان قیمت چینی نخستین تصاویر واقعی از چری فالوین T11، شاسی بلند لوکس و درشت هیکل چینی‌ها رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*