قیمت نهایی هوندا ENS1

معین خودرو قیمت نهایی هوندا ENS1 را اعلام کرد

شرکت معین خودرو ایرانیان، سرانجام قیمت نهایی کراس اوور وارداتی و تمام برقی هوندا ENS1 را برای مشتریان اعلام کرد.

همزمان با دور جدید عرضه خودروهای وارداتی که به صورت جدی از اوایل سال جاری آغاز شده است، شاهد واردات محصولات جدید و در سگمنت‌های مختلف به داخل کشور بودیم. یکی از شرکت‌های واردکننده موفق در این دوره، معین خودرو ایرانیان بوده که با واردات محصولاتی چون تویوتا کرولا و هوندا وزل، آن هم با یک نمایندگی، توانسته رتبه اول بیشترین واردات خودرو به کشور را کسب نماید.

با این حال، معین خودرو ایرانیان جدیدترین کراس اوور برقی Honda با نام ENS1 را نیز در کشمکش با شرکت اروین خودرو به بازار عرضه و به تازگی قیمت نهایی آن را نیز اعلام کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت به اعلام جزئیات قیمت این خودرو و معرفی اجمالی آن می‌پردازیم.

قیمت نهایی هوندا ENS1 وارداتی معین خودرو ایرانیان

قیمت نهایی هوندا ENS1

در حالی که هوندا ENS1 با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در مبادی ورودی به متقاضیان واجد شرایط عرضه شده بود، معین خودرو قیمت نهایی  این وارداتی برقی را ۲ میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان اعلام کرده است. بنابراین متقاضیان می‌بایست مبلغ 639 میلیون تومان را برای نهایی کردن خرید خودرو به حساب شرکت واریز کنند.

مشخصات فنی و آپشن های Honda ENS1

در بخش فنی این کراس اوور به یک موتور برقی جلو مجهز است که توانایی تولید 201 اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و 310 نیوتن‌ متر گشتاور را دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو در ۷.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. علاوه بر این، باتری 68.6 کیلووات‌ساعتی این خودرو، بردی معادل ۴۱۲ کیلومتر در چرخه WLTP (510 کیلومتر طبق استاندارد NEDC) را فراهم می‌کند.

هوندا ای ان اس 1 جدید تنها از شارژ سریع DC تا ۷۸ کیلووات پشتیبانی می‌کند و برای شارژ باتری از ۱۰ تا ۸۰ درصد به ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد؛ در حالی که همین فرآیند با یک شارژر AC ۱۱ کیلووات، 9 ساعت طول می‌کشد.

از مجموع آپشن های این کراس اوور وارداتی می‌توان به صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۱ اینچی عمودی مجهز به Apple CarPlay و Android Auto، کلاستر تمام دیجیتال راننده ۱۰.۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس، کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع به فعالیت در سربالایی و سرازیری، رادار نقطه کور، تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، رادار بین خطوط، اتو پارک، ترمز اضطراری خودکار، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص وضعیت و خستگی راننده (DMC)، سیستم هشدار تصادف از جلو، نور بالا اتوماتیک و سنسور پایش فشار باد تایرها اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کاتالوگ فولکس واگن گلف وارداتی منتشر شد مشخصات فنی و امکانات خودرو آفرودی تانک ۳۰۰ برای بازار ایران رسما اعلام شد ثبت نام خودروهای وارداتی آئودی در سامانه جانبازان فعال شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*