سقوط بازار ارز دیجیتال

پیش بینی هولناک رابرت کیوساکی: سقوط بازار ارز دیجیتال آغاز شده!

رابرت کیوساکی در حالی از سقوط بازار ارز دیجیتال و سهام صحبت کرده که طی روزهای اخیر، بازار کریپتو به رهبری بیت کوین، سبزپوش بوده است!

بیت کوین از زمانی که به شهرت رسید، به عنوان یک پول دیجیتال راه مستقل و مجزایی نسبت به پول سنتی در پیش گرفت و برنامه این بود که بازار ارز دیجیتال بتواند بدون اتکا به بازار سهام رشد کند. البته بعدا مشخص شد که پادشاه رمزارزها توجه خاصی به بازار سهام دارد و با افزایش آن سبز و با سقوط آن به ورطه نابودی کشانده می‌شود.

سقوط بازار ارز دیجیتال در راه است؟

سرمایه گذار مشهور و نویسنده کتاب‌های موفق مالی، خبر از آغاز سقوط بازار سهام داده، اما آیا با ریزش سهام شرکت‌ها، بازار ارز دیجیتال تحت تأثیر قرار می‌گیرد؟ در ادامه نگاه دقیق‌تری به پیش‌بینی هولناک رابرت کیوساکی خواهیم کرد.

سقوط بازار ارز دیجیتال

به اعتقاد کیوساکی، بازارهای مالی با فروپاشی گسترده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کنند و به زودی بازار اوراق قرضه، دچار ریزش عجیبی خواهد شد. به باور وی، کل سیستم مالی فعلی به علت وجود فساد گسترده در حال فروپاشی بوده و مهر تأیید این سقوط از مدت‌ها قبل زده شده است.

تحلیلگر و سرمایه گذار مشهور بیت کوین ضمن به سقوط‌های پنهان بازار، خاطرنشان کرده که بانک کردیت سوئیس در حال حاضر یک ورشکسته است که تبعات این ورشکستگی هنوز به صورت علنی پدیدار نشده. به اعتقاد کیوساکی در شرایط فعلی، طلا، نقره و BitCoin دارایی واقعی هستند و از نظر او پنج دارایی ضروری برای ادامه بقا در مقطع کنونی عبارتنداز: طلا، غذا، زمین، سوخت و اسلحه.

سقوط بازار ارز دیجیتال

آیا همبستگی بیت کوین با شاخص بازار سهام می‌تواند به ضرر بازار ارزهای دیجیتال تمام شود؟ دنیای کریپتو در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد و با هر خبر ریز و درشت نزولی می‌شود و به نظر می‌رسد که اگر خبر فروپاشی گسترده مالی و سقوط بازار سهام علنی شود، سقوط مارکت رمزارزها نیز قطعی گردد.

در گجت نیوز بخوانید:
پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا بیست سال آینده؛ باور کردنی نیست! بازگشت بیت کوین و اتریوم به مدار صعود؛ آیا ثبات به بازار ارز دیجیتال باز می‌گردد؟ تأثیر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات روی بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا ارز دیجیتال سولانا در آستانه یک رالی صعودی است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*