شرایط فروش نقدی و اقساطی ون وانا ایران خودرو دیزل در شهریور ۱۴۰۳

ایران خودرو دیزل طرح فروش نقد و اقساط ون وانا را از امروز ۲۱ شهریور آغاز کرده است. برای آگاهی از جزئیات این طرح با ما همراه باشید.

از امروز، چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه، ساعت ۱۰ صبح، ایران خودرو دیزل فروش فوری ون وانا را با هدف پاسخگویی به نیاز بازار و افزایش رضایت مشتریان به صورت نقد و اقساط آغاز کرد. این طرح تا زمانی ادامه خواهد داشت که ظرفیت فروش تکمیل شود.

ون وانا با پیشرانه قدرتمند 3TZ به حجم 2.7 لیتر و 150 اسب بخار، توانایی حمل 12 سرنشین به همراه راننده را دارد. این خودرو که با سوخت بنزین کار می‌کند، مجهز به امکانات ایمنی پیشرفته‌ای مانند ترمز ABS، ASR و ESC است. همچنین سیستم نمایش فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع مستقل برای قسمت جلو و عقب و دریچه خروج اضطراری از سقف، راحتی و ایمنی سرنشینان را تضمین می‌کند. قابلیت تبدیل این خودرو به آمبولانس تیپ A و B یا کمپر، بر طیف گسترده کاربردهای آن می‌افزاید.

مشتریان به منظور ثب نام در این طرح باید از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir اقدا کنند.

جدول شرایط فروش نقدی و اقساطی ون وانا

با مشاهده جدول زیر از شرایط فروش نقدی و اقساطی ون وانا ایران خودرو دیزل آگاه خواهید شد.

فروش ون وانا
در گجت نیوز بخوانید:

ایران خودرو دیزل تولید کشنده های فوتون ۴۳۰ و ۴۶۰ را متوقف کرد مشخصات فنی و امکانات ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل برای عرضه در بازار ایران اعلام شد بیش از ۹۷ درصد متقاضیان، بازنده قرعه کشی مضحک ایران خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*