مجوز دانش بنیان تترلند

مجوز دانش بنیان نوآور به برند تترلند اعطا شد

با تایید معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری، برند تترلند متعلق به هلدینگ سکوی تبادل فردا موفق به دریافت مجوز دانش بنیان نوآور شد.

با تایید و مجوز رسمی معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری، مجوز دانش بنیان نوآور به برند تترلند اعطا شد. تترلند متعلق به هلدینگ سکوی تبادل فردا است و کار خود را به‌صورت رسمی از سال 1397 آغاز کرد. با اعطای مجوز دانش بنیان نوآور به تترلند، این برند می‌تواند از حمایت‌های قانون روی محصولات تاییدی از معاونت یاد شده، برخوردار شود.

مجوز دانش بنیان تترلند

هم‌اکنون حدود 460 شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و نرم افزارهای رایانه در سراسر کشور به‌عنوان شرکت دانش بنیان نوآور شناخته شده‌اند. شرکت‌های دانش‌بنیان نوآور، شرکت‌هایی با فروش اظهارنامه‌ای بیشتر از مبلغی مشخص در اظهارنامه سال مالی گذشته هستند که محصولات یا خدماتشان از لحاظ تکنولوژی در سطح بالا قرار می‌گیرد؛ اما سهم فروش محصول یا خدمت دانش‌بنیان از کل فروش آنها، کمتر از پنجاه درصد است. این شرکت‌ها قادر هستند برای سه سال، تاییدیه دانش‌بنیان را دریافت کنند و از حمایت‌های دانش‌بنیان بهره‌مند شوند و بعد از آن باید گواهینامه خود را تمدید کنند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به‌عنوان یک نهاد دولتی، به‌طور مستقیم زیر نظر رئیس جمهور فعالیت می‌کند. این نهاد که بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد، از زمان تعریف فضای دانش‌بنیان در کشور، به‌عنوان متولی بهبود و توسعه حوزه دانش‌بنیان در کشور شناخته شده است.

همچنین بخوانید:
تترلند اقدامات امنیتی جدیدی برای حفاظت از دارایی کاربران در صرافی‌های تحت ریسک معرفی کرد امکان درآمدزایی در خور توجه در سکوی تبادل تترلند گزارش سال ۱۴۰۲ تترلند منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*