بهترین هتل های شهر مشهد

معرفی بهترین هتل‌ های شهر مشهد

شهر مشهد به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی زیارتی و گردشگری ایران، سالانه پذیرای مسافرانی است که برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و بهره‌مندی از فضای معنوی این مکان مقدس به آن‌جا سفر می‌کنند. به همین دلیل مشهد به‌عنوان پایتخت معنوی ایران شناخته می‌شود. مشهد از نظر گردشگاه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی نیز بسیار غنی بوده که ترکیب این اماکن با فضای معنوی حرم مطهر، مشهد را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل کرده است. برای تکمیل یک سفر لذت‌بخش می‌بایست بهترین مکان را برای اقامت خود برگزینید. هتل های چون درویشی، قصر طلایی، الماس دو و… از جمله بهترین‌ هتل های مشهد هستند.

هتل درویشی مشهد

وقتی صحبت از هتل‌های مجلل مشهد به میان می‌آید، هتل درویشی در فهرست بهترین‌ها جای می‌گیرد. این هتل پنج ستاره که در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از بلندترین ساختمان‌های مشهد است که در ۲۳ طبقه و ۲۲۳ باب واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) بنا گردیده و تنها هتل دارای آتریوم در شرق کشور محسوب می‌شود. فاصله هتل مجلل درویشی مشهد واقع در خیابان امام رضا تا حرم به 1.4 کیلوکتر می‌رسد. معماری نوین و باشکوه این هتل، از همان ابتدا توجه شما را به خود جلب می‌کند. لابی هتل با سقف بلند و دکوراسیون طلایی رنگ خود، فضایی باشکوه و دلپذیر را به نمایش گذاشته است.

این هتل همچنین چندین رستوران و کافی شاپ و همچنین یک چایخانه سنتی را در خود جای داده که همواره آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن زیبایی، حمام سنتی، شهربازی، چند تالار لوکس و… اشاره کرد. هتل مجلل درویشی برنامه‌های خاص و متنوعی برای زوج‌های جوانی که برای ماه عسل به اینجا می‌آیند، تدارک دیده تا خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها رقم بزند. همچنین این هتل برای سفرهای خانوادگی و حتی کاری نیز گزینه‌ای ایده‌آل بوده و اقامتی لوکس و بی‌نظیر را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد بوده که در سال ۱۳۸۹ تأسیس گردید. این هتل در خیابان امام رضا و در فاصله 2.9 کیلومتری از حرم مطهر قرار دارد، به‌گونه‌ای که می‌توانید خود را با ماشین در کمتر از ۱۰ دقیقه به حرم برسانید. همچنین بازار رضا نیز در نزدیکی هتل واقع شده و دسترسی آسانی نیز دارد. ایستگاه اتوبوس و بی‌آرتی در نزدیکی هتل قرار داشته و معمولاً تاکسی‌های زیادی در مقابل هتل در دسترس هستند. این هتل شامل چندین رستوران می‌شود که انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست ‌فود را ارائه می‌دهند.

یک کافی‌ شاپ در لابی هتل و کافی ‌شاپ دیگری در طبقه ششم قرار دارند که برای صرف میان‌وعده بسیار مناسب هستند. امکانات رفاهی و تفریحی هتل شامل استخر، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و سالن بازی‌های رایانه‌ای است که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. افرادی که برای سفرهای کاری به مشهد می‌آیند، می‌توانند جلسات خود را در سالن‌های جلسات و کنفرانس هتل برگزار نمایند. هتل قصر طلایی از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت مشهد بوده و گزینه‌ ایده‌آلی برای گذراندن ماه عسل یا سفرهای خانوادگی است.

بهترین هتل های شهر مشهد

هتل الماس دو مشهد

هتل پنج ستاره الماس دو مشهد در نزدیکی بازار رضا و پارک ژوراسیک مشهد قرار گرفته و با موقعیت مکانی مناسب، یکی از گزینه‌های لوکس اقامت در این شهر به‌شمار می‌رود. این هتل با 216 اتاق و سوئیت که به سبک معماری ملل مختلف طراحی شده‌اند، تجربه‌ای متفاوت و خاص را برای مهمانان فراهم می‌سازد. از امکانات این هتل می‌توان به پنج رستوران، یک مجموعه آبی و اسپا، سالن کنفرانس و مهمانی و یک بازارچه اختصاصی اشاره کرد. با رزرو این هتل مهمانان می‌توانند از خدماتی مانند ترانسفر رایگان فرودگاهی و راه ‌آهن، سرویس صبحانه بوفه و اینترنت پرسرعت رایگان بهره‌مند شوند.

هتل مدینه ‌الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) از سمت ورودی خیابان شیرازی است که با فضایی زیبا، معماری اصیل ایرانی و نمایی چشم‌نواز در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید. این هتل با ۱۸ طبقه و ۳۲۵ اتاق و سوئیت مدرن، امکانات رفاهی کاملی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که اقامتی راحت و دلپذیر را برای آنان فراهم می‌سازند. نزدیکی هتل به حرم مطهر، لذت زیارت را برای زائران دوچندان می‌کند.

این هتل پنج ستاره با ارائه خدمات باکیفیت و محیطی آرام، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های اقامت در مشهد تبدیل شده است. هتل مدینه‌الرضا با موقعیت مکانی عالی و قیمت مناسب، انتخابی ایده‌آل برای زائران و مسافرانی است که به‌دنبال مکانی نزدیک به حرم مطهر و در عین حال راحت و مقرون‌به‌صرفه برای اقامت هستند.

بهترین هتل های شهر مشهد

هتل هما یک مشهد

هتل هما یک مشهد یکی از هتل‌های پنج ستاره قدیمی و باتجربه در این شهر است که با ارائه امکانات رفاهی برتر، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد. این هتل از ۱۳۵ واحد اقامتی لوکس تشکیل شده که هر کدام به‌طور کامل به امکاناتی از جمله تلویزیون، کمد لباس، یخچال، بالکن، دراور، مینی‌بار، حمام و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مجهز شده‌اند. سرویس‌های بهداشتی هتل نیز شامل انواع ایرانی و فرنگی می‌شوند.

این هتل در خیابان احمدآباد، یکی از مناطق معتبر و مرکزی مشهد واقع شده و به‌راحتی به مراکز تجاری مهم مانند برج سلمان، بازار گوهرشاد و ایستگاه قطار شهری دسترسی دارد. هتل هما یک با دو رستوران متنوع انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، سنتی، گیاهی، عربی و فست ‌فود را به مهمانان ارائه می‌دهد و آماده پذیرایی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام است.

سخن پایانی

مشهد با حضور حرم مطهر رضوی و هتل‌های لوکس و ممتاز به یکی از مقاصد محبوب سفر تبدیل شده است. هتل درویشی با طراحی مدرن و آتریوم منحصربه‌فرد، تجربه‌ای لوکس و بی‌نظیر را برای مهمانان رقم می‌زند. هتل مدینه‌الرضا با معماری اصیل ایرانی و نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع)، اقامتی دلپذیر و معنوی را فراهم می‌سازد. هتل هما یک با امکانات رفاهی متنوع و سابقه‌ای درخشان، گزینه‌ای مطمئن و راحتی برای سفر به مشهد است. همچنین هتل الماس دو با موقعیت مکانی مناسب نسبت به بازار رضا و هتل قصر طلایی با طراحی مجلل و نزدیکی به حرم مطهر، هر کدام اقامتی راحت و باکیفیت را ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل‌های لوکس مشهد، می‌توانید به وب ‌سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*