فروش اقساطی فونیکس اف ایکس

فروش اقساطی فونیکس اف ایکس و 2 نسخه از تیگو 8 پرو در شهریور 1403

شرکت مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی فونیکس اف ایکس و تیگو ۸ پرو بنزینی و هیبریدی در شهریور ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

در طرح جدید فروش محصولات مدیران خودرو که تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، سه کراس اوور محبوب این شرکت با نام‌های فونیکس FX Premium، فونیکس Tiggo 8 Pro e plus (هیبریدی) و فونیکس Tiggo 8 Pro Max IE با شرایط فروش نقدی و اقساطی و موعد تحویل 60 روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش اقساطی فونیکس اف ایکس و تیگو ۸ – شهریور ۱۴۰۳

فروش اقساطی فونیکس اف ایکس

بر اساس این طرح، کراس اوور فونیکس FX با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، و با شرایط اقساطی با پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودرو و مابقی به صورت اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود بانکی ۲۳ درصد به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین کراس اوور تیگو ۸ پرو هیبریدی با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، و تیگو ۸ پرومکس IE با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. برای این خودرو نیز شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودرو و مابقی به صورت اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود بانکی ۲۳ درصد فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*