شرایط فروش لیپ موتور C11

آغاز فروش خودرو برقی لیپ موتور C11 در ایران + قیمت و شرایط شهریور 1403

شرکت آرین صدر ستاک در اطلاعیه‌ای، شرایط فروش کراس اوور وارداتی لیپ موتور C11 با قیمت علی‌الحساب را برای اولین بار منتشر کرد.

در اطلاعیه فروش شرکت تازه تأسیس آرین صدر ستاک، کراس اوور لیپ موتور C11 در دو نسخه برقی و پلاگین هیبریدی با ۵ تریم متفاوت و قیمت علی‌الحساب به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح فروش و معرفی اجمالی این تازه وارد چینی می‌پردازیم.

شرایط فروش خودرو لیپ موتور C11 – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش لیپ موتور C11

طبق اعلام شرکت آرین صدر ستاک، کراس اوور Leap Motor C11 در ۵ نسخه (۳ نسخه برقی و ۲ نسخه پلاگین هیبریدی) و با قیمت علی‌الحساب عرضه خواهد شد. سه نسخه برقی لیپ موتور شامل C11 580 Smart Drive با قیمت ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، C11 580 Exclusive با قیمت ۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون و ۴۵ هزار تومان و C11 580 All-wheel Drive Smart با قیمت ۳ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان خواهد بود.

همچنین دو نسخه پلاگین هیبرید این خودرو شامل C11 Plug-in Hybrid 300 Smart Driving با قیمت ۲ میلیارد و ۵۹۸ میلیون و ۱۰۴ هزار تومان و C11 Plug-in Hybrid 300 Exclusive با قیمت ۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است قیمت نهایی بر اساس آخرین قیمت محصولات در زمان تحویل محاسبه و از خریدار اخذ خواهد شد. رنگ‌های قابل انتخاب در این طرح سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای و آبی آسمانی اعلام شده است. همچنین موعد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری از زمان واریز پیش پرداخت اولیه و تکمیل مدارک اعلام شده است.

نگاهی به مشخصات فنی و امکانات Leap Motor C11

لیپ موتور یکی از برندهای جدید در صنعت خودروسازی چین است که فعالیت خود را با تمرکز بر انرژی‌های جدید در جهت حفاظت از محیط زیست آغاز کرده است. از این برند چینی، 3 خودرو لیپ موتور C11، لیپ موتورC01 و لیپ موتور T03 تاکنون به ایران آمده‌ است. نسخه پلاگین هیبریدی Leap Motor C11 از یک موتور برقی به همراه یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ ۱.۲ لیتری به‌عنوان ژنراتور استفاده می‌کند. نسخه برقی لیپ موتور C11 هم از یک موتور برقی با توان 200 کیلووات معادل ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور بهره برده است.

باتری لیپ موتور C11 از نوع لیتیوم فسفات یا همان LFP است که ظرفیت آن در نسخه تمام برقی به ۶۹.۲ کیلو وات ساعت و در نسخه پلاگین هیبریدی به ۳۰.۱ یا ۴۳.۷ کیلو وات ساعت می‌رسد. شعاع حرکت خودرو کراس اور LeapMotor C11 هم در نسخه برقی و پلاگین هیبریدی به ترتیب برابر با ۵۰۲ و ۱۱۱۰ یا ۱۲۱۰ کیلومتر خواهد بود.

شتاب صفر تا صد لیپ موتور سی ۱۱ در نسخه برقی و پلاگین هیبریدی به ترتیب برابر با ۷.۹ و ۹ ثانیه خواهد بود. گیربکس لیپ موتور C11 در همه نسخه‌ها، یک گیربکس اتوماتیک تک سرعته است که نیرو را به چرخ‌های عقب و یا چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

نمای داخل لیپ موتور C11

از مجموع آپشن های رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توان به ۶ کیسه هوای ایمنی،سنسور فشار باد تایرها، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌ای، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، هشدار برخورد باز شدن درب، رادار تابلوخوان، سیستم ضد واژگونی، کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی، دستیار پارک اتوماتیک، هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار خروج از خط، دستیار باقی ماندن بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار، صندوق پران برقی، گرم‌کن فرمان، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس، رادار نقطه کور، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و شاگرد در ۴ جهت، گرم‌کن و سردکن صندلی جلو، نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۸ اینچی، کلاستر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو، سانروف، آینه برقی تاشو با گرم‌کن، سنسور باران، اتولایت، دی لایت و… اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*