ممنوعیت فروش اکتان و مکمل‌های سوخت

آغاز ممنوعیت فروش اکتان و مکمل‌های سوخت در جایگاه‌های کشور

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از ممنوعیت فروش اکتان و مکمل‌های سوخت در کلیه جایگاه‌های کشور خبر داد.

مدت زمان بسیاری است که اغلب راننده‌ها به هنگام بنزین زدن از مکمل‌های سوخت نیز در باک خود می‌ریزند. در چند روز اخیر شکایات بسیاری از پایین آمدن کیفیت این محصولات ثبت شد.

به همین علت بازرسان اداره صمت و پلیس آمل وارد عمل شدند و از ضبط و کشف مکمل‌های بنزین تقلبی خبر دادند که منجر به ممنوعیت فروش اکتان و مکمل‌های سوخت از سمت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شد.

ممنوعیت فروش اکتان و مکمل‌های سوخت

ممنوعیت فروش اکتان و مکمل‌های سوخت

اخیرا در اطلاعیه‌‌‌ی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، فروش هرگونه مکمل در جایگاه‌های سوخت کشور را غیر قانونی اعلام شد و از هموطنان خواست تا برای پیگیری شکایاتشان با شماره 09627 تماس بگیرند.

این اطلاعیه پس از افزایش مصرف و تبلغیات برندهای مختلف مکمل سوخت منتشر شد، به همین علت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به آزمایش این محصولات پرداخت و اعلام کرد که مکمل‌ها فاقد هرگونه اکتانی می‌باشند.

در اطلاعیه آمده است که: پس از آنکه روابط عمومی منطقه ساری در یکی از روستاهای شهرستان آمل، انباری از مکمل‌های بنزین تقلبی کشف نمود،  هرگونه تبلیغات محیطی در جایگاه‌ها ممنوع است.

همچنین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرده: باتوجه به انتشار اطلاعیه‌های متعدد در رسانه‌ها، شرکت ملی نفت کیفیت و کمیت هیچ کدام از مکمل‌ها را تایید نمی‌کند چراکه فاقد استانداردهای لازمه هستند.

پیشینه خبر:
مجوز دانش بنیان نوآور به برند تترلند اعطا شد کدام تخلفات رانندگی شامل نمره منفی گواهینامه می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*