شرایط فروش نقدی کامیون کمپرسی ۳۲۵۰ سیبا موتور – شهریور 1403

فروش نقدی کامیون کمپرسی ۳۲۵۰ ویژه شهریور ۱۴۰۳ از شبنه هفته آینده آغاز خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات این طرح در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت سیبا موتور از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۲۴ فروش نقدی کامیون کمپرسی ۳۲۵۰ را با قیمت قطعی ۵۹ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال آغاز خواهد کرد. مشتریان به منظور ثبت‌نام در این طرح تا ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت مهلت دارند.

لازم به ذکر است که ثبت نام در این طرح از طریق عاملیت‌های سیبا موتور در سطح کشور امکان‌پذیر خواهد بود. موعد تحویل هفته دوم آبان ماه اعلام شده است. تنها رنگ موجود برای این خودرو سفید بوده و در صورت تاخیر در تحویل، جریمه‌ای معادل ۲.۵ درصد ارزش خودرو به ازای هر ماه محاسبه خواهد شد.

بررسی مشخصات فنی کامیون کمپرسی ۳۲۵۰

با موتور پرقدرت 460 اسب بخاری و گشتاور 2200 نیوتن‌متر، کامیون کمپرسی FAW CA3250 J6P-460 قدرت و عملکردی مثال‌زدنی را به نمایش می‌گذارد. امکانات رفاهی این کامیون شامل سیستم ترمز کاسه‌ای، رینگ‌های فولادی، آینه‌های برقی و قفل مرکزی با ریموت است.

جدول شرایط فروش نقدی کامیون FAW J6P-460

در ادامه با مشاهده جدول شرایط فروش نقدی کامیون FAW J6P-460 از جزئیات این طرح آگاه خواهید شد.

کامیون کمپرسی ۳۲۵۰
در گجت نیوز بخوانید:

شرایط فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن در شهریور ۱۴۰۳ شرایط فروش اقساطی کامیون‌های بهمن فورس ۶ تن و ۱۲ تن در شهریور ۱۴۰۳ شرایط فروش کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل در مرداد 1403

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*