شرایط فروش اسکای ول ET5

شرایط فروش کراس اوور تمام برقی اسکای ول ET5 خارج از سامانه و با تحویل فوری – شهریور 1403

شرکت نبکا موتور، شرایط فروش کراس اوور مونتاژی و برقی اسکای ول ET5 با شرایط پرداخت دو مرحله‌ای را در شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد.

شرکت نبکا که ماحصل سرمایه‌گذاری و مشارکت گروه خودروسازی کرمان موتور و گروه مپنا است، به تازگی شرایط فروش جدید اولین کراس اوور برقی و مونتاژی کشور با نام اسکای ول ET5 را خارج از سامانه یکپارچه و با موعد تحویل ۱۵ روزه اعلام کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جزئیات شرایط فروش اسکای ول ET5 نبکا موتور – شهریور ۱۴۰۳

بر اساس این طرح، خودرو اسکای ول ای تی ۵ با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان، و به صورت دو مرحله ای با پیش پرداخت ۱ میلیارد تومان در هنگام ثبت نام و مابقی مبلغ خودرو تا حداکثر ۱۵ روز بعد به متقاضیان عرضه می‌شود. موعد تحویل خودرو ۱۵ روز کاری از زمان تسویه اعلام شده است. خودرو مذکور در رنگ‌های سرمه‌ای تیره متالیک و خاکستری دودی متالیک در دسترس خریداران می‌باشد. همچنین جریمه تاخیر در این طرح فروش ماهانه ۲.۵ درصد اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت نبکا به نشانی https://nebkaev.ir/sales نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

مشخصات فنی و آپشن‌های Skywell ET5

این خودرو از موتور برقی ساخته شده توسط بی وای دی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد ET5 حدود ۹.۶ ثانیه و سقف سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین این خودرو مجهز به باتری ۷۲ کیلووات‌ساعتی است که توانایی پیمایش حداکثر ۵۲۰ کیلومتر را با یک‌بار شارژ کامل دارد. باتری اسکای ول ET5 از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و ظرف مدت زمان ۳۵ دقیقه به شارژ ۸۰ درصد می‌رسد.

از مهم‌ترین آپشن های این خودرو می‌توان به شش عدد کیسه هوای ایمنی، نمایشگر لمسی ۱۲.۸ اینچ کنسول مرکزی و کلاستر تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار خط‌خوان، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، سقف پانوراما برقی، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور و باران، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS) و مموری صندلی راننده اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*