هوندا آکورد ۲۰۲۴

ورود هوندا آکورد ۲۰۲۴ و هوندا CRV به سامانه جانبازان؛ سدان و شاسی بلند محبوب ژاپنی در ایران

اروین خودرو مجوز واردات هوندا آکورد ۲۰۲۴ و هوندا CRV را کسب کرد. این خودروها از طریق سامانه جانبازان قابل خریداری خواهند بود.

شرکت اروین خودرو موفق شد مجوزهای لازم برای واردات دو مدل جدید هوندا را کسب کند. این شرکت که پیش‌تر مدل ENS1 را در نمایشگاه تهران رونمایی کرده بود، اکنون آماده است تا مدل‌های ۲۰۲۴ هوندا را از طریق سامانه جانبازان به بازار عرضه کند. هوندا، با پیشینه‌ای پرافتخار در تولید خودرو، بار دیگر با مدل‌های جدید خود، هیجان را به بازار خودرو کشور تزریق خواهد کرد.

هوندا، با سابقه‌ای درخشان در تولید خودروهای باکیفیت و بادوام، همواره طرفداران پر و پاقرصی داشته است. اکنون، شرکت اروین خودرو تصمیم گرفته است تا دو مدل محبوب و آشنا، هوندا آکورد ۲۰۲۴ (نسخه بنزینی) و هوندا CR-V (شاسی بلند بنزینی) را به بازار ایران عرضه کند. بازگشت آکورد، با خاطرات نوستالژیک بسیاری برای ایرانیان همراه خواهد بود و CR-V نیز آماده است تا با رقبا در سگمنت شاسی بلندهای شهری رقابت کند.

بررسی مشخصات فنی هوندا آکورد ۲۰۲۴ و هوندا CR-V

آکورد ۲۰۲۴ از یک موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال این نیرو به چرخ‌های جلو برعهده یک گیربکس CVT نوع M گذاشته شده است. با این مشخصات فنی، آکورد می‌تواند در ۷.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. ابعاد این خودرو به ترتیب ۴۹۷۰، ۱۸۶۱ و ۱۴۵۰ میلی‌متر برای طول، عرض و ارتفاع است.

هوندا آکورد

هوندا CR-V جدید به یک موتور توربوشارژ با حجم 1500 سی‌سی مجهز شده است که قادر به تولید ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۲۲۲ نیوتن‌متر گشتاور است. وظیفه انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو برعهده یک جعبه دنده CVT گذاشته شده است. با این مشخصات، شتاب صفر تا صد این خودرو در ۸ ثانیه رقم می‌خورد. ابعاد این خودرو به ترتیب ۴۶۹۴، ۱۸۶۵ و ۱۶۸۹ میلی‌متر برای طول، عرض و ارتفاع است.

هوندا آکورد

لازم به ذکر است که جانبازان گرامی به منظور انتخاب مدل دل‌خواه و ثبت‌نام باید از طریق سامانه اختصاصی جانبازارن اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودروها، به وب‌سایت شرکت اروین خودرو به آدرس www.ervinkhodro.com مراجعه فرمایید.

در گجت نیوز بخوانید:
کاتالوگ هوندا آکورد وارداتی منتشر شد + مشخصات فنی و آپشن‌ها معین خودرو قیمت نهایی هوندا ENS1 را اعلام کرد فیس لیفت هوندا HR-V معرفی شد؛ مشخصات فنی و امکانات نسل جدید کراس اوور ژاپنی